BAH.!
En ze noemt ook altijd iedereen met 'n verkleinnaampje.
Dat is ook irritand vind ik.
Rosatje
Marianneke
Anneke.
enz.

Ze zal nog wel een tijdje blijven volgens mij.Mlies schreef:Mja, als ze in september pas terugkeert... Dat zou niet kloppen hé, ze woont daar dan al zoveel maand en dan pas komt ze de verhuis regelen?
Ze zal nog wel even tijd hebben kunnen maken om nog zo'n aflevering mee te spelen om die verhuis te regelen hé!
Is die nu alleen terug gekomen om Rosa op het gedacht te brengen dat ze de waarheid moet spreken in de rechtbankAnton schreef:Ze zal nog wel een tijdje blijven volgens mij.Mlies schreef:Mja, als ze in september pas terugkeert... Dat zou niet kloppen hé, ze woont daar dan al zoveel maand en dan pas komt ze de verhuis regelen?
Ze zal nog wel even tijd hebben kunnen maken om nog zo'n aflevering mee te spelen om die verhuis te regelen hé!
Slecht nieuws alvast voor jou dan : Jenny zal niet lang in Frankrijk blijven.Benny schreef:Neen, ik kan soms grof uit de hoek komen maar zo grof nu ook weer neit hoor!
Daarbij, this toch waar zeker. Wat doet die daar? Decoropvulling?
Denk ni dat da zo spannend is om te tonen ze!Sanneke schreef:Ze kwam ook om dingen te regelen voor de verhuis zeker. Waarom zien we daar dan niks van?