Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine schreef:Ik vind dat iedereen die altijd toch zo vroeg zet: bij ons thuis werd de kerstboom altijd versierd op 24 december...
Dus hoezo, dat klopt niet?
dat niet iedereen er al een heeft, begrijp ik en ik vind ook dat veel mensen die te vroeg zetten, nog voor de Sint is geweest.
Toch staat nu al naar schatting in 35% van de Vlaamse huiskamers (of B&B's of taxibedrijven) of zelfs al meer een kerstboom en in Thuis nog geen een, dat klopt niet
Onze lewie ...
Als 4-jarige naar Mexico ... Veel Spaans, en vooral een totaal andere leefcultuur ....
Komt nu terug en spreek teen aardig woordje dialect dat helemaal geen raakpunten heeft met het dialect dat Leontien sprak.
Raar ....
De Mexicaanse kennis van lewie is dan eigenlijk pover, heel pover. Blijkbaar zit hij hier tegen zijn goesting ... maar rept nooit met een woord over Mexico...
En ja, hoor de mirakelen zijn nooit de wereld uit geweest in Thuis. Evenals de zelfmoord(poging), branden, verbouwingen, jobverschuivingen ...
Lang leve de realiteits-zepen, euh soaps
De opnames die we nu te zien krijgen, zijn gemaakt in september. In een artikel over Leah Thys, stond een paar weken terug dat ze daar eind september de kerstweken opnemen, en dan dus heel de boel versieren !