Dus hoezo, dat klopt niet?
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ik vind dat iedereen die altijd toch zo vroeg zet: bij ons thuis werd de kerstboom altijd versierd op 24 december...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

dat niet iedereen er al een heeft, begrijp ik en ik vind ook dat veel mensen die te vroeg zetten, nog voor de Sint is geweest.satine schreef:Ik vind dat iedereen die altijd toch zo vroeg zet: bij ons thuis werd de kerstboom altijd versierd op 24 december...
Toch staat nu al naar schatting in 35% van de Vlaamse huiskamers (of B&B's of taxibedrijven) of zelfs al meer een kerstboom en in Thuis nog geen een, dat klopt niet
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
mynameis
- Nog geen rang
Onze lewie ...
Als 4-jarige naar Mexico ... Veel Spaans, en vooral een totaal andere leefcultuur ....
Komt nu terug en spreek teen aardig woordje dialect dat helemaal geen raakpunten heeft met het dialect dat Leontien sprak.
Raar ....
De Mexicaanse kennis van lewie is dan eigenlijk pover, heel pover. Blijkbaar zit hij hier tegen zijn goesting ... maar rept nooit met een woord over Mexico...
En ja, hoor de mirakelen zijn nooit de wereld uit geweest in Thuis. Evenals de zelfmoord(poging), branden, verbouwingen, jobverschuivingen ...
Lang leve de realiteits-zepen, euh soaps
Als 4-jarige naar Mexico ... Veel Spaans, en vooral een totaal andere leefcultuur ....
Komt nu terug en spreek teen aardig woordje dialect dat helemaal geen raakpunten heeft met het dialect dat Leontien sprak.
Raar ....
De Mexicaanse kennis van lewie is dan eigenlijk pover, heel pover. Blijkbaar zit hij hier tegen zijn goesting ... maar rept nooit met een woord over Mexico...
En ja, hoor de mirakelen zijn nooit de wereld uit geweest in Thuis. Evenals de zelfmoord(poging), branden, verbouwingen, jobverschuivingen ...
Lang leve de realiteits-zepen, euh soaps
0 x
-
ronyd
- Nog geen rang
Toen Frank en Simonne gisteren naar de notaris (Peter) gingen, hingen er al wel kerstkransen aan sommige voordeuren.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Dat is toch normaal nu ; ik zier er ook al veel hangen en bij mii is de kerstversiering ook al volop aan gang.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

nounake schreef:Dat is toch normaal nu ; ik zier er ook al veel hangen en bij mii is de kerstversiering ook al volop aan gang.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Op de bureau tafel in het dokterskabinet stond toch al een rendierbeeldje
Ik denk dat het vanaf maandag kerstboomsleuren zal zijn in Thuis.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

De opnames die we nu te zien krijgen, zijn gemaakt in september. In een artikel over Leah Thys, stond een paar weken terug dat ze daar eind september de kerstweken opnemen, en dan dus heel de boel versieren !
0 x
- Seraph
- Poster rang 1

Dat de deur van de noorderzon eerst rechts stond en nu links... doet me denken aan sanitechniek en de loft
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
-
Lazylady
- x 435
De mannen zullen goesting gehad hebben om die deur te verzetten zeker.Spoed schreef:Dat de deur van de noorderzon eerst rechts stond en nu links... doet me denken aan sanitechniek en de loft
0 x
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Van de deontologie van een advocaat hebben ze bij thuis ook nog niks gehoord blijkbaar: het is voor een advocaat verboden op huisbezoek te gaan.
En Ivo Courtois is nu precies kind aan huis ten huize Marianne
En Ivo Courtois is nu precies kind aan huis ten huize Marianne
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
-
Karel-Jan
- Nog geen rang
-
ronyd
- Nog geen rang
raarKarel-Jan schreef:- ik was verkeerd en kan dit bericht niet terug verwijderen.
0 x