Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Christel »

Flower-Power schreef:Haar relatie zou nog gewoon kunnen gered worden als ze maar haar mond had open gedaan.
Ik ken koppels die na bedriegerij toch nog samen zijn gebleven dus het kan wel.
Maar als je zwijgt dan kan er natuurlijk niets worden opgelost.
Het kan nog wel gered worden, soms, maar ik vrees dat het voor Julia niet meer kan. Ze is al zo vaak bedrogen dat haar vertrouwen in partners sowieso al slecht was. Dan komt ze een van de betrouwbaarste mannen in haar omgeving tegen waarmee ze het toch aandurfde, en blijkt die haar ook weer vierkant te bedriegen, met haar beste vriendin nota bene. Het vertrouwen van Julia is kapot gemaakt, waardoor ze momenteel mentaal echt niet meer in orde is. Er is iets geknakt bij haar, en van zo iemand kun je van alles verwachten.

Het is jammer dat niemand precies weet wat er gebeurd is, en dat ze blijkbaar ook niet inzien dat het volledig mis gaat. Dat Waldek en Simonne maar blijven liegen en de schijn ophouden, helpt ook niet, en ik heb me gisteren echt zitten verbazen over hun reactie op het vreemde gedrag van Julia. Simonne die zo stoïcijns dat schaaltje naar de zaal ging brengen, en Waldek die ook nog eens tegenover Mayra benadrukte dat Julia waarschijnlijk niks in de gaten heeft... Waar baseert hij dat op? :-?

Julia heeft duidelijk dringend hulp nodig voor ze zichzelf of iemand anders wat aandoet. En ik heb wel medelijden met haar, ook al is haar gedrag momenteel niet goed te praten. Ze heeft er zelf niet om gevraagd om zo gekwetst te worden keer op keer, en daar is haar huidige gemoedstoestand gewoon het resultaat van... :(
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:Waldek die ook nog eens tegenover Mayra benadrukte dat Julia waarschijnlijk niks in de gaten heeft...
Het enige wat ik kan zeggen is dat Poolse domkoppen een merkwaardige variante zijn van de meer doordeweekse variante.
Maar de moed niet opgeven, Julia zal ontploffen...mss vanavond? :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Het zal inderdaad vast wel eens gebeuren. Ooit... :lol: ;)
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ik kan er niets aan doen, maar zie Julia nog altijd liever zo dan als kieken. Dit is tenminste een beetje spannend, vooral omdat wij (nog altijd) niet weten wat ze bij de apotheek was gaan halen en waarom ze niets zegt; en dat langzaam en vaag gek worden. Het lijkt zelfs alsof ze ervan geniet. Een boze heks met plannetjes. :twisted:
Maar triestig is het natuurlijk in elk geval. Ik heb er zelf ook medelijden mee. Je zult er maar voor de zoveelste keer achter komen dat je relatie eigenlijk gebaseerd is op leugens en bedrog!
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Toch geen medelijden met Julia hoor, hoe hij enige tijd geleden Rosa aan de kant zette na zoveel jaar samenzijn, was niet meteen netjes. Zij was getuige hoe het toen allemaal ging...

Bovendien heeft Waldek (en dat wist ze) is nu eenmaal een serieus schuinmarsjeers track record. Indertijd heeft hij zijn toenmalige partner toch ook bedrogen met Jelena, hij heeft haar ook bedrogen met collega Kris en was er niet ook al eens een slippertje met Nancy ??

Met alle ervaring die zij had in het zich laten bedriegen door venten, had ze toch alerter moeten zijn. Waldek is nu eenmaal een type dat regelmatig nood heeft aan een verzetje en dat Simonne altijd al de vrouw van zijn leven was (zoals hij tegen haar zei) zegt toch veel over hoe hij al die jaren tegenover "zijn" grote liefde Rosa stond.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Eindelijk!!!! Ze heeft het gezegd, weliswaar tegen de verkeerde persoon, en dat dus met alle gevolgen van dien!
0 x
miauw
Nog geen rang

Bericht door miauw »

Ook geen medelijden en tegen verkeerde gezegd
0 x
frankbomans
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 7

Bericht door frankbomans »

En dan nu een enkeltje Burundi alsjeblieft. Jarenlang heb ik ze een leuk personage gevonden, maar nu heeft ze bij mij volledig afgedaan.
0 x
hannanaske
Poster rang 5
Poster rang 5
x 10
x 77

Bericht door hannanaske »

Allez...ik vond het net zo grappig om zo'n wraakzuchtige julia te zien. Ze speelt het heel hard en smerig, iets wat we niet van haar gewoon zijn. Eigenlijk heb ik geen compassie met waldek. Hij is haar al de hele tijd aan het beliegen. Dat hij haar bedroog tot daaraan toe, maar ik heb de indruk dat julia hem een paar keer de paplepel in de mond heeft gegeven. Hij was telkens verbaasd over haar houding en snapte niet waarom ze zo deed. Hij draaide precies de rollen op door het slachtoffer uit te hangen. Alsof julia hem niet meer graag zag terwijl hij nog zoveel van haar hield. :angry-screaming:
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Het is wat ik zou noemen een bom met een "sequential fuse" Zo krijg no de eerste ontploffing nog andere. Bommetje Simonne,bommetje bij de kabouters (arme Sam) bommetje in de Lev (niet teveel aantrekken hé Femke).
Nu hoop ik wel op een soort sneeuwbal effect zodat we volgende week eens echt kunnen genieten tot een magnifieke apotheose! :mrgreen:
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Het is wat ik zou noemen een bom met een "sequential fuse" Zo krijg no de eerste ontploffing nog andere. Bommetje Simonne,bommetje bij de kabouters (arme Sam) bommetje in de Lev (niet teveel aantrekken hé Femke).
Nu hoop ik wel op een soort sneeuwbal effect zodat we volgende week eens echt kunnen genieten tot een magnifieke apotheose! :mrgreen:
Als al de anderen zo lauw gaan reageren als Kaat zal niemand die apotheose bemerken. Zelfs van de kabouters verwacht ik dan niet veel méér dan een collectief "Foei!" richting Waldek :eh:
0 x
Lolplayer
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Lolplayer »

Stelt mij een beetje teleur, ze had haar troef beter nog wat achtergehouden.
0 x
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Linne »

Goeie aflevering ! Had dit ook niet verwacht. :clap:
Frank steunde oprecht zijne maat, 't werd tijd hij de echte Waldek ziet :yup:
Simonne moet tegen de waarheid kunnen. Mogelijk komt het daardoor goed want Frank
wil zijn Suske voor wie het onschuldig hoog van de toren blazen afgelopen is terug. :crying-yellow:

Waldek bedroog zijne maat, je moet het kunnen en Julia daarbij :boo:
Julia wou dat Frank Waldek zou aanpakken. Moet ze medelijden hebben met Waldek ?
Hij verdient niet beter, :nope:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik vond het mooi om te zien vanavond. Julia die bijna boos leek op Frank, omdat hij het niet in de gaten had van Simonne en Waldek, en hem vervolgens (min of meer als andere bedrogen partij) fijntjes op de hoogte bracht.
Het leek wel alsof ze op zijn bezoekje gewacht heeft om het uit te brengen, alleen al door de kalme en berekenende manier waarop ze meteen haar kaarten op tafel gooide toen Frank over haar en Waldek begon.
Ik ben benieuwd wat ze nu gaat doen...
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

miauw schreef:Ook geen medelijden en tegen verkeerde gezegd
X2 :boo: Een echte toverheks!
0 x
Gesloten