Het kan nog wel gered worden, soms, maar ik vrees dat het voor Julia niet meer kan. Ze is al zo vaak bedrogen dat haar vertrouwen in partners sowieso al slecht was. Dan komt ze een van de betrouwbaarste mannen in haar omgeving tegen waarmee ze het toch aandurfde, en blijkt die haar ook weer vierkant te bedriegen, met haar beste vriendin nota bene. Het vertrouwen van Julia is kapot gemaakt, waardoor ze momenteel mentaal echt niet meer in orde is. Er is iets geknakt bij haar, en van zo iemand kun je van alles verwachten.Flower-Power schreef:Haar relatie zou nog gewoon kunnen gered worden als ze maar haar mond had open gedaan.
Ik ken koppels die na bedriegerij toch nog samen zijn gebleven dus het kan wel.
Maar als je zwijgt dan kan er natuurlijk niets worden opgelost.
Het is jammer dat niemand precies weet wat er gebeurd is, en dat ze blijkbaar ook niet inzien dat het volledig mis gaat. Dat Waldek en Simonne maar blijven liegen en de schijn ophouden, helpt ook niet, en ik heb me gisteren echt zitten verbazen over hun reactie op het vreemde gedrag van Julia. Simonne die zo stoïcijns dat schaaltje naar de zaal ging brengen, en Waldek die ook nog eens tegenover Mayra benadrukte dat Julia waarschijnlijk niks in de gaten heeft... Waar baseert hij dat op?
Julia heeft duidelijk dringend hulp nodig voor ze zichzelf of iemand anders wat aandoet. En ik heb wel medelijden met haar, ook al is haar gedrag momenteel niet goed te praten. Ze heeft er zelf niet om gevraagd om zo gekwetst te worden keer op keer, en daar is haar huidige gemoedstoestand gewoon het resultaat van...