Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door jessie V. »

Als een kip zonder kop!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Voilà! Nog een kieken voor dat kiekenkot !
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Simonne zal wel bijdraaien, kan hij Simonne na al die jaren nog niet? :lol:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

jessie V. schreef:Soms vind ik Frank Bomans best een aardige man, maar soms zou ik hem zijn nek om kunnen draaien. Echt als een kip zonder kop: hij gaat voor zijn broer zorgen, neemt hem zelfs in huis. O, Simonne draait wel bij, zegt hij tegen Waldeck. Hoe wil hij dat realiseren? Beiden werken full time. Luc zou 24 uur op 24 zorg nodig hebben. Ik zie dat Frank Bomans nog niet doen en als hij er al aan zou beginnen dan zou hij dat toch gauw beu zijn Gevolg: Simonne zal er voor op moeten draaien. :crazy:
En dan heeft hij nog niet aan eventuele verbouwing van zijn huis gedacht! :thumbdown:
Ze zullen op z'n minst de beneden moeten anders inrichten. Waar gaan ze Luc en z'n bed zetten?
Dit is het stomste idee ooit van Frank Bomans!!! Ik hoop dat Simonne haar valies pakt en hem samen met zijn broertje laat zitten als hij met dit plan wil doorgaan.
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Bericht door Duimelijntje »

ikke schreef:
jessie V. schreef:Soms vind ik Frank Bomans best een aardige man, maar soms zou ik hem zijn nek om kunnen draaien. Echt als een kip zonder kop: hij gaat voor zijn broer zorgen, neemt hem zelfs in huis. O, Simonne draait wel bij, zegt hij tegen Waldeck. Hoe wil hij dat realiseren? Beiden werken full time. Luc zou 24 uur op 24 zorg nodig hebben. Ik zie dat Frank Bomans nog niet doen en als hij er al aan zou beginnen dan zou hij dat toch gauw beu zijn Gevolg: Simonne zal er voor op moeten draaien. :crazy:
En dan heeft hij nog niet aan eventuele verbouwing van zijn huis gedacht! :thumbdown:
Ze zullen op z'n minst de beneden moeten anders inrichten. Waar gaan ze Luc en z'n bed zetten?
Dit is het stomste idee ooit van Frank Bomans!!! Ik hoop dat Simonne haar valies pakt en hem samen met zijn broertje laat zitten als hij met dit plan wil doorgaan.
Jana zal het vast ook geweldig vinden als Luc ineens in de living ligt...
Ik denk niet dat iemand haar al iets gezegd heeft. En ook al logeert ze er maar, het zou toch wel zo fijn zijn als het haar even verteld wordt, zeker gezien haar voorgeschiedenis met Luc.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Luc is zijn broer en wat met de Franky dat is zijn zoon maar zit nu meer in met de Luc na alles wat ze mekaar aangedaan hebben maar van Franky wil hij niet meer weten, onbegrijpelijk.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nu, wat de verbouwingen betreft zal dat toch wel meevallen denk ik. We hebben En Yvette EN Simonne daar toch ook al beneden in een bed zien liggen?
En wat Franky betreft, ik zou het daar ook heel,heel moeilijk mee hebben hoor.
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Wie eens de moeite doet om het huis Bomans op te zoeken op Google Street View zal zien dat die helemaal geen bovenverdieping hebben. Waar die "boven" allemaal slapen is mij al lang een raadsel.
Los daarvan: denk Frank nu echt dat zijn dagelijks leven rustig verder zal kabbelen met een comapatiënt 24/24 in zijn living?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Nu, wat de verbouwingen betreft zal dat toch wel meevallen denk ik. We hebben En Yvette EN Simonne daar toch ook al beneden in een bed zien liggen?
En wat Franky betreft, ik zou het daar ook heel,heel moeilijk mee hebben hoor.
Van Luc zou dat een onbeperkt tijdelijk ongemak zijn...Tenzij hij net als Werner destijds miraculeus geneest...Dus Frank zal toch nog goed moeten overleggen met zijn Suske...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Of het in het geval van Luc een onbeperkt tijdelijk ongemak is weten we eigelijk nog niet hé.
0 x
Potentia Principatum
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

Dat is nu toch ook weer bij het haar getrokken dan Frank nu plots zo overdreven in zit met de broer die hij al meer gehaat heeft dan iets anders, pfff, flauwe verhaallijn.
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Caligula schreef:Of het in het geval van Luc een onbeperkt tijdelijk ongemak is weten we eigelijk nog niet hé.
Als Frank zinnens is zijn huis tegen de zin van Simone, en zonder eigen middelen, om te bouwen voor zijn broer waarmee hij levenslang ruzie heeft gehad, en nu tijdelijk OUT is, snap ik er zelfs nog minder van.
Als Luc ooit ontwaakt is de kans immers groot dat hij er na vijf minuten weer kletterende ruzie mee heeft en hem vervolgens met ziekbed en al terug de straat op zwiert.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Captain Cuckoo schreef:ls Luc ooit ontwaakt is de kans immers groot dat hij er na vijf minuten weer kletterende ruzie mee heeft en hem vervolgens met ziekbed en al terug de straat op zwiert.
Kan Luc dan mss nog onderdak vinden bij Lowie, Julia (tja) Peter (tja,tja) ?
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Caligula schreef:Of het in het geval van Luc een onbeperkt tijdelijk ongemak is weten we eigenlijk nog niet hé.
De dokter heeft gezegd dat Luc wellicht nooit meer zal kunnen lopen, en misschien ook niet meer zal kunnen praten. De rest is speculeren.. :whistle: dokters vertellen toch zelden zoiets aan de familie als er geen gegronde reden is, hé?!
En ja, ik weet 't is "Thuis" en in "Thuis" gebeuren af en toe wonderbaarlijke genezingen. Maar als Luc hier ongeschonden uitkomt is dit één wonder teveel.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

Als het echt zo erg blijkt te zijn als de artsen vermoeden, dan is Luc echt geen patiënt om door wie dan ook thuis te worden verpleegd.
0 x
Plaats reactie