Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- zanacht
- Poster rang 2

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Simonne zal wel bijdraaien, kan hij Simonne na al die jaren nog niet? 
0 x
-
ikke
- x 435
En dan heeft hij nog niet aan eventuele verbouwing van zijn huis gedacht!jessie V. schreef:Soms vind ik Frank Bomans best een aardige man, maar soms zou ik hem zijn nek om kunnen draaien. Echt als een kip zonder kop: hij gaat voor zijn broer zorgen, neemt hem zelfs in huis. O, Simonne draait wel bij, zegt hij tegen Waldeck. Hoe wil hij dat realiseren? Beiden werken full time. Luc zou 24 uur op 24 zorg nodig hebben. Ik zie dat Frank Bomans nog niet doen en als hij er al aan zou beginnen dan zou hij dat toch gauw beu zijn Gevolg: Simonne zal er voor op moeten draaien.
Ze zullen op z'n minst de beneden moeten anders inrichten. Waar gaan ze Luc en z'n bed zetten?
Dit is het stomste idee ooit van Frank Bomans!!! Ik hoop dat Simonne haar valies pakt en hem samen met zijn broertje laat zitten als hij met dit plan wil doorgaan.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Jana zal het vast ook geweldig vinden als Luc ineens in de living ligt...ikke schreef:En dan heeft hij nog niet aan eventuele verbouwing van zijn huis gedacht!jessie V. schreef:Soms vind ik Frank Bomans best een aardige man, maar soms zou ik hem zijn nek om kunnen draaien. Echt als een kip zonder kop: hij gaat voor zijn broer zorgen, neemt hem zelfs in huis. O, Simonne draait wel bij, zegt hij tegen Waldeck. Hoe wil hij dat realiseren? Beiden werken full time. Luc zou 24 uur op 24 zorg nodig hebben. Ik zie dat Frank Bomans nog niet doen en als hij er al aan zou beginnen dan zou hij dat toch gauw beu zijn Gevolg: Simonne zal er voor op moeten draaien.![]()
Ze zullen op z'n minst de beneden moeten anders inrichten. Waar gaan ze Luc en z'n bed zetten?
Dit is het stomste idee ooit van Frank Bomans!!! Ik hoop dat Simonne haar valies pakt en hem samen met zijn broertje laat zitten als hij met dit plan wil doorgaan.
Ik denk niet dat iemand haar al iets gezegd heeft. En ook al logeert ze er maar, het zou toch wel zo fijn zijn als het haar even verteld wordt, zeker gezien haar voorgeschiedenis met Luc.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Luc is zijn broer en wat met de Franky dat is zijn zoon maar zit nu meer in met de Luc na alles wat ze mekaar aangedaan hebben maar van Franky wil hij niet meer weten, onbegrijpelijk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nu, wat de verbouwingen betreft zal dat toch wel meevallen denk ik. We hebben En Yvette EN Simonne daar toch ook al beneden in een bed zien liggen?
En wat Franky betreft, ik zou het daar ook heel,heel moeilijk mee hebben hoor.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Wie eens de moeite doet om het huis Bomans op te zoeken op Google Street View zal zien dat die helemaal geen bovenverdieping hebben. Waar die "boven" allemaal slapen is mij al lang een raadsel.
Los daarvan: denk Frank nu echt dat zijn dagelijks leven rustig verder zal kabbelen met een comapatiënt 24/24 in zijn living?
Los daarvan: denk Frank nu echt dat zijn dagelijks leven rustig verder zal kabbelen met een comapatiënt 24/24 in zijn living?
0 x
-
ikke
- x 435
Van Luc zou dat een onbeperkt tijdelijk ongemak zijn...Tenzij hij net als Werner destijds miraculeus geneest...Dus Frank zal toch nog goed moeten overleggen met zijn Suske...Caligula schreef:Nu, wat de verbouwingen betreft zal dat toch wel meevallen denk ik. We hebben En Yvette EN Simonne daar toch ook al beneden in een bed zien liggen?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Of het in het geval van Luc een onbeperkt tijdelijk ongemak is weten we eigelijk nog niet hé.
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Dat is nu toch ook weer bij het haar getrokken dan Frank nu plots zo overdreven in zit met de broer die hij al meer gehaat heeft dan iets anders, pfff, flauwe verhaallijn.
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Als Frank zinnens is zijn huis tegen de zin van Simone, en zonder eigen middelen, om te bouwen voor zijn broer waarmee hij levenslang ruzie heeft gehad, en nu tijdelijk OUT is, snap ik er zelfs nog minder van.Caligula schreef:Of het in het geval van Luc een onbeperkt tijdelijk ongemak is weten we eigelijk nog niet hé.
Als Luc ooit ontwaakt is de kans immers groot dat hij er na vijf minuten weer kletterende ruzie mee heeft en hem vervolgens met ziekbed en al terug de straat op zwiert.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Kan Luc dan mss nog onderdak vinden bij Lowie, Julia (tja) Peter (tja,tja) ?Captain Cuckoo schreef:ls Luc ooit ontwaakt is de kans immers groot dat hij er na vijf minuten weer kletterende ruzie mee heeft en hem vervolgens met ziekbed en al terug de straat op zwiert.
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
De dokter heeft gezegd dat Luc wellicht nooit meer zal kunnen lopen, en misschien ook niet meer zal kunnen praten. De rest is speculeren..Caligula schreef:Of het in het geval van Luc een onbeperkt tijdelijk ongemak is weten we eigenlijk nog niet hé.
En ja, ik weet 't is "Thuis" en in "Thuis" gebeuren af en toe wonderbaarlijke genezingen. Maar als Luc hier ongeschonden uitkomt is dit één wonder teveel.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Als het echt zo erg blijkt te zijn als de artsen vermoeden, dan is Luc echt geen patiënt om door wie dan ook thuis te worden verpleegd.
0 x