Mayra Magiels (Muriel Bats)
-
Evaaa
- x 435
Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)
Ik vind het vooral straf dat ze 't op een ongeluk gooit. Als je 't nog eens herbekijkt, lijkt het echt alsof Marianne doelbewust de trap afstapt en er haar mee afgooit. Benieuwd hoelang dat zal duren eer Mayra's geheugen terugkeert. 
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik heb die indruk niet echt, ik vond het vrij klungelig geacteerd, en het kwam misschien niet helemaal over, maar ik had wel de indruk dat het de bedoeling is dat het een ongeluk is.Evaaa schreef:Ik vind het vooral straf dat ze 't op een ongeluk gooit. Als je 't nog eens herbekijkt, lijkt het echt alsof Marianne doelbewust de trap afstapt en er haar mee afgooit. Benieuwd hoelang dat zal duren eer Mayra's geheugen terugkeert.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook ik denk echt wel dat het een ongeluk voor moest stellen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich expres van de trap gooit met alle gevolgen van dien. 
Persoonlijk vond ik het vooral prettig om weer eens een "normale" en eerlijke Mayra te zien, die bezorgd was en de ambulance belde, in plaats van stiekem te grijnzen achter Ann's rug en in haar gezicht de vermoorde onschuld te spelen. Scheelt een hoop ergernis...
Persoonlijk vond ik het vooral prettig om weer eens een "normale" en eerlijke Mayra te zien, die bezorgd was en de ambulance belde, in plaats van stiekem te grijnzen achter Ann's rug en in haar gezicht de vermoorde onschuld te spelen. Scheelt een hoop ergernis...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Ik ben vooral benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer ze niet meer gehaat wordt door de meerderheid van de kijkersChristel schreef:Ook ik denk echt wel dat het een ongeluk voor moest stellen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich expres van de trap gooit met alle gevolgen van dien.
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Het was de eerste aflevering in heeeeel lange tijd dat ik me niet aan Mayra geërgerd heb. Maar hoelang gaat dat duren??
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Ik ben geen Mayra supporter integendeel maar als ik de aflevering herbekeek leek het er niet op dat zij Marianne de trap afduwde. Het leek mij ook meer op een ongeluk.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vind dat Mayra er verdorie goedkoop vanaf komt. Voor mij is het nog altijd een flink gestoord mens.
0 x
Potentia Principatum
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Het is te hopen dat de vete tussen Mayra, Marianne en Ann opgelost geraakt een nieuwe start ... al vrees ik dat het niet zo zal zijn
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Eens, helaas lopen er nog altijd meer malloten los dan dat er vastzitten.Caligula schreef:Ik vind dat Mayra er verdorie goedkoop vanaf komt. Voor mij is het nog altijd een flink gestoord mens.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Jules
- Poster rang 1

Als het meer was dan een ongeluk, dan vooral van de kant van Marianne volgens mij.
Mayra drong erop aan, vlak voor de val, dat Marianne haar los zou laten.
Wie vecht er nu in godsnaam bovenaan een trap? En dan nog waar dat kindje erop staat te kijken.
Wel, om antwoord te geven op mijn eigen vraag: hetzelfde soort mens dat vecht aan de rand van een treinspoor.
Mayra drong erop aan, vlak voor de val, dat Marianne haar los zou laten.
Wie vecht er nu in godsnaam bovenaan een trap? En dan nog waar dat kindje erop staat te kijken.
Wel, om antwoord te geven op mijn eigen vraag: hetzelfde soort mens dat vecht aan de rand van een treinspoor.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Wat moet dat kind niet denken? Ze ziet haar oma en een van haar vele moeders van de trap donderen!
Zou Mayra daar een seconde aan gedacht hebben? Nee hoor die is alleen met haar eigen buik bezig. Mayra had verdorie onderaan moeten liggen.
Zou Mayra daar een seconde aan gedacht hebben? Nee hoor die is alleen met haar eigen buik bezig. Mayra had verdorie onderaan moeten liggen.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Kan zijn dat ik dat verkeerd gezien heb, maar ik kreeg de indruk dat Mayra precies ontgoocheld was dat Marianne weer bij bewustzijn gekomen was. 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat dacht ik ook even, totdat ze tegen Ann zei dat het nooit zover had mogen komen. En eigenlijk had ik hetzelfde bij Marianne, die in mijn ogen ook een beetje wrang keek toen ze hoorde dat Mayra zo goed als niks mankeert, maar die later ook duidelijk liet merken dat ze spijt heeft van al het geruzie.lord F. schreef:Kan zijn dat ik dat verkeerd gezien heb, maar ik kreeg de indruk dat Mayra precies ontgoocheld was dat Marianne weer bij bewustzijn gekomen was.
We hebben inmiddels zoveel streken voorbij zien komen, dat het moeilijk voor te stellen is dat beide dames ineens tot inkeer zijn gekomen door hun val van de trap. En Mayra heeft de laatste maanden bijna niks anders gedaan dan liegen, dus ik heb nog steeds mijn twijfels aan haar oprechtheid nu, maar ik hoop het wel in ieder geval...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Geloof je toch zelf niet. Het is en blijft een gestoord mens net zoals Peggy.Christel schreef:En Mayra heeft de laatste maanden bijna niks anders gedaan dan liegen, dus ik heb nog steeds mijn twijfels aan haar oprechtheid nu, maar ik hoop het wel in ieder geval...
0 x
Potentia Principatum
-
Jules
- Poster rang 1

Mayra en Marianne zijn alletwee manipulatief, bitter, egocentrisch, gestoord en opvliegend. Daar moesten op de duur ongelukken van komen.
Maar ik blijf er wel bij dat het in dit geval de schuld van Marianne was - nogmaals, wie initieert er nu een gevecht aan de top van een trap?
En wat Caligula zegt, X100: wat moet dat Sandrientje daar niet van denken. Eerst manipuleren die twee haar elk langs hun kant, en dan donderen ze nog eens voor haar neusje de trap af. Dat arm kind.
Maar ik blijf er wel bij dat het in dit geval de schuld van Marianne was - nogmaals, wie initieert er nu een gevecht aan de top van een trap?
En wat Caligula zegt, X100: wat moet dat Sandrientje daar niet van denken. Eerst manipuleren die twee haar elk langs hun kant, en dan donderen ze nog eens voor haar neusje de trap af. Dat arm kind.
0 x