Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Evaaa
x 435

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Evaaa »

Ik vind het vooral straf dat ze 't op een ongeluk gooit. Als je 't nog eens herbekijkt, lijkt het echt alsof Marianne doelbewust de trap afstapt en er haar mee afgooit. Benieuwd hoelang dat zal duren eer Mayra's geheugen terugkeert. :violin:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Evaaa schreef:Ik vind het vooral straf dat ze 't op een ongeluk gooit. Als je 't nog eens herbekijkt, lijkt het echt alsof Marianne doelbewust de trap afstapt en er haar mee afgooit. Benieuwd hoelang dat zal duren eer Mayra's geheugen terugkeert. :violin:
Ik heb die indruk niet echt, ik vond het vrij klungelig geacteerd, en het kwam misschien niet helemaal over, maar ik had wel de indruk dat het de bedoeling is dat het een ongeluk is.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik denk echt wel dat het een ongeluk voor moest stellen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich expres van de trap gooit met alle gevolgen van dien. :)

Persoonlijk vond ik het vooral prettig om weer eens een "normale" en eerlijke Mayra te zien, die bezorgd was en de ambulance belde, in plaats van stiekem te grijnzen achter Ann's rug en in haar gezicht de vermoorde onschuld te spelen. Scheelt een hoop ergernis... :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Christel schreef:Ook ik denk echt wel dat het een ongeluk voor moest stellen. Kan me niet voorstellen dat iemand zich expres van de trap gooit met alle gevolgen van dien. :)

Persoonlijk vond ik het vooral prettig om weer eens een "normale" en eerlijke Mayra te zien, die bezorgd was en de ambulance belde, in plaats van stiekem te grijnzen achter Ann's rug en in haar gezicht de vermoorde onschuld te spelen. Scheelt een hoop ergernis... :razz:
Ik ben vooral benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer ze niet meer gehaat wordt door de meerderheid van de kijkers :D. langs de andere kant, bij Luc zijn ze hier ook altijd al in geslaagd geweest.
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Het was de eerste aflevering in heeeeel lange tijd dat ik me niet aan Mayra geërgerd heb. Maar hoelang gaat dat duren??
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ik ben geen Mayra supporter integendeel maar als ik de aflevering herbekeek leek het er niet op dat zij Marianne de trap afduwde. Het leek mij ook meer op een ongeluk.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ik vind dat Mayra er verdorie goedkoop vanaf komt. Voor mij is het nog altijd een flink gestoord mens.
0 x
Potentia Principatum
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Het is te hopen dat de vete tussen Mayra, Marianne en Ann opgelost geraakt een nieuwe start ... al vrees ik dat het niet zo zal zijn
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Caligula schreef:Ik vind dat Mayra er verdorie goedkoop vanaf komt. Voor mij is het nog altijd een flink gestoord mens.
Eens, helaas lopen er nog altijd meer malloten los dan dat er vastzitten. :banana-jumprope: :character-jason: :confusion-confused:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Als het meer was dan een ongeluk, dan vooral van de kant van Marianne volgens mij.
Mayra drong erop aan, vlak voor de val, dat Marianne haar los zou laten.

Wie vecht er nu in godsnaam bovenaan een trap? En dan nog waar dat kindje erop staat te kijken.
Wel, om antwoord te geven op mijn eigen vraag: hetzelfde soort mens dat vecht aan de rand van een treinspoor.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wat moet dat kind niet denken? Ze ziet haar oma en een van haar vele moeders van de trap donderen!
Zou Mayra daar een seconde aan gedacht hebben? Nee hoor die is alleen met haar eigen buik bezig. Mayra had verdorie onderaan moeten liggen.
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kan zijn dat ik dat verkeerd gezien heb, maar ik kreeg de indruk dat Mayra precies ontgoocheld was dat Marianne weer bij bewustzijn gekomen was. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:Kan zijn dat ik dat verkeerd gezien heb, maar ik kreeg de indruk dat Mayra precies ontgoocheld was dat Marianne weer bij bewustzijn gekomen was. :)
Dat dacht ik ook even, totdat ze tegen Ann zei dat het nooit zover had mogen komen. En eigenlijk had ik hetzelfde bij Marianne, die in mijn ogen ook een beetje wrang keek toen ze hoorde dat Mayra zo goed als niks mankeert, maar die later ook duidelijk liet merken dat ze spijt heeft van al het geruzie.
We hebben inmiddels zoveel streken voorbij zien komen, dat het moeilijk voor te stellen is dat beide dames ineens tot inkeer zijn gekomen door hun val van de trap. En Mayra heeft de laatste maanden bijna niks anders gedaan dan liegen, dus ik heb nog steeds mijn twijfels aan haar oprechtheid nu, maar ik hoop het wel in ieder geval... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Christel schreef:En Mayra heeft de laatste maanden bijna niks anders gedaan dan liegen, dus ik heb nog steeds mijn twijfels aan haar oprechtheid nu, maar ik hoop het wel in ieder geval... :)
Geloof je toch zelf niet. Het is en blijft een gestoord mens net zoals Peggy.
0 x
Potentia Principatum
Jules
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Jules »

Mayra en Marianne zijn alletwee manipulatief, bitter, egocentrisch, gestoord en opvliegend. Daar moesten op de duur ongelukken van komen.
Maar ik blijf er wel bij dat het in dit geval de schuld van Marianne was - nogmaals, wie initieert er nu een gevecht aan de top van een trap?

En wat Caligula zegt, X100: wat moet dat Sandrientje daar niet van denken. Eerst manipuleren die twee haar elk langs hun kant, en dan donderen ze nog eens voor haar neusje de trap af. Dat arm kind.
0 x
Gesloten