Dat Ann later zo tekeer ging tegen Judith was 'over the top' en ik hoop dat ze zich hiervoor zal excuseren... dan toch maar kijken volgende week...
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Judith was niet onbeleefd, ze was kordaat. Ze zag hoe Ann maar bleef ronddrentelen bij de Bomansen, meer geïnteresseerd in haar eigen lot dan dat van de patiënt, en ze maakte duidelijk dat het nu een zaak was tussen de echte dokter en de echte patiënt.
Dat Ann later zo tekeer ging tegen Judith was 'over the top' en ik hoop dat ze zich hiervoor zal excuseren... dan toch maar kijken volgende week...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Blijkbaar zou er toch wat groeien tussen Judith en Geert. Dat zou ik wel heel onrealistisch vinden ! Voor haar leeftijd (40) ziet Judith er nog heel goed uit, ze kan gerust een kerel van vooraan in de 30 krijgen.
Als het iets zou worden, zou dat voor Marianne al n reden zijn om Judith op straat te zetten ! Van Ann krijgt Judith nu ook niet veel steun meer denk ik.
Ivo Courtois is blijkbaar ook uit de picture, hij was enkel goed genoeg om Geert jaloers te maken, wat niet gelukt is.
Als het iets zou worden, zou dat voor Marianne al n reden zijn om Judith op straat te zetten ! Van Ann krijgt Judith nu ook niet veel steun meer denk ik.
Ivo Courtois is blijkbaar ook uit de picture, hij was enkel goed genoeg om Geert jaloers te maken, wat niet gelukt is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Is Judith 40?
In elk geval denk ik niet dat Marianne haar zomaar buiten kan zetten, aangezien zij niet over de medewerkers in de praktijk gaat. Dus als het al wat zou worden tussen Geert en Judith, dan zal ze zich daar toch op de een of andere manier overheen moeten zetten lijkt me.
In elk geval denk ik niet dat Marianne haar zomaar buiten kan zetten, aangezien zij niet over de medewerkers in de praktijk gaat. Dus als het al wat zou worden tussen Geert en Judith, dan zal ze zich daar toch op de een of andere manier overheen moeten zetten lijkt me.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Haar oudste kind is 14 en dokters studeren tot hun 25 dus ... t Lijkt me straf dat ze al op haar 20 moeder zou worden, midden in een periode van toch wel heel zware studies.
Zelfs vrouwen die niet zo lang studeren, beginnen niet vroeg meer aan kinderen.
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
er bestaan nog altijd uitzonderingen: vrouwen die tijdens hun studies kinderen hebben en hun studies tot een goed einde brengen (straffe madammen als je t mij vraagt, ik denk trouwens dat we bij onze politici zo'n straffe madam hebben)johan1969 schreef:Haar oudste kind is 14 en dokters studeren tot hun 25 dus ... t Lijkt me straf dat ze al op haar 20 moeder zou worden, midden in een periode van toch wel heel zware studies.
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Wat me gisteren opviel bij haar huisbezoek bij Julia was dat ze compleet niet luisterde naar de vragen van Julia en Luc (ivm met te kunnen gaan werken). Judith zat constant door te draven : antibiotica, hoestsiroop. Ze blijft een duracell konijn.
0 x
-
exsencon
- x 435
Julia zat ook wel door te draven over haar werk hé.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Erg gezellig gaat het er daar thuis niet aan toe inderdaad...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
LeWallon
- x 435
Ze zal wat stress gehad hebben zeker...Lazylady schreef:Zeg, is dat een moeder of een tiran? Djeezes zeg!![]()
![]()
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja, maar moeten die kinderen daar altijd de van dupe zijn? Komaan, die overdrijf toch tot en met!LeWallon schreef: Ze zal wat stress gehad hebben zeker...
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Zag ik daar een Judith stiekem lonken naar Tom
of was het andersom of allebei - ik meende toch iets te zien...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik denk dat het vooral van de kant van Judith komt, en dan hebben we Geert nog die op zijn beurt overduidelijk lonkt naar Judith...Ganja schreef:Zag ik daar een Judith stiekem lonken naar Tomof was het andersom of allebei - ik meende toch iets te zien...
Dat gaat nog vonken geven!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Judith's blik naar Tom was veelzeggender dan die naar Geert (n)ooit geweest zijn.... 
0 x