Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)

Bericht door Lazylady »

Crackers schreef:Neen maar de makers van Thuis laten het precies wel die richting uit gaan dat die twee elkaar erg sympathiek gaan vinden en wie weet wat er dan allemaal van komt. Peggy zei ook nog: ha mijn favoriete kabouter!
Aan zoiets dacht ik ook al, maar Peggy is toch veel te oud voor die gast (en ze is getrouwd)!
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Leeftijd en huwelijkse staat zijn voor de Thuis scenaristen geen enkele belemmering, als ze er een verhaallijn van kunnen maken..
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Peggy heeft groot gelijk!!! Ik zou ook niet willen dat mijn man eventjes de huwelijksreis gaat annuleren zonder het met mij te bespreken. Of ik nu blind, doof of weet ik veel welke ziekte heb.

Peggy voelt zich machteloos en probeert nu zo zelfstandig mogelijk te zijn (gelukkig heeft ze het toch nog ingezien), maar zolang iedereen haar zo blijft behandelen kan ik me haar frustratie goed voorstellen.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2573

Bericht door satine »

Ik kan me haar frustratie ook goed voorstellen, maar ze had al eerder tegen Rosa kunnen zeggen dat ze die pedicure en dat zwemmen niet zag zitten.
En het was ook niet zo dat Peter over die huwelijksreis begonnen is.
Oke, het was wel duidelijk dat hij er al over nagedacht had - en hij had dit eerst met Peggy moeten bespreken, maar wie zegt dat hij dat niet van plan was vòòr de annulatie?

Dus al bij al vind ik toch dat Peggy een beetje overreageert.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Gaan rondtrekken in NZ met een blinde, er zijn leukere dingen me dunkt.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kijk, het is misschien erg van Peggy dat ze haar familie niet op voorhand ingelicht heeft, maar wat als ze dat wél had gedaan?
Had Rosa dan weer niet alles gedaan om haar "snuiteke" tegen te houden met haar hysterisch gedoe de hele tijd? En ze was niet alleen; Els was er toch bij die al veel ervaring heeft.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Goh als ik Rosa zo bezig zag.. Ik kan Peggy wel begrijpen.. Al dat betuttelen.. Bij Els is ze ff tot rust gekomen.. Zodra ze terug in de Zus & Zo was begon het weer.. Rosa met al haar vragen.. Oke ze was ongerust maar ze ziet zelf toch ook wel dat met Peggy alles in orde is.. :eh:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Anderzijds zoiets doe je niet. Plots verdwijnen voor een hele nacht zonder aan iemand iets te zeggen. De politie had al een opsporingsbericht verspreid maar daar had ons snuiteke nog niet aan gedacht.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Ja oke, tzou inderdaad beter geweest zijn moest Peggy een teken van leven gegeven hebben.. Maar moet je normaal niet langer vermist zijn vooraleer de politie een bericht verspreid? Zo lang was Peggy toch niet weg..?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Sans schreef:Ja oke, tzou inderdaad beter geweest zijn moest Peggy een teken van leven gegeven hebben.. Maar moet je normaal niet langer vermist zijn vooraleer de politie een bericht verspreid? Zo lang was Peggy toch niet weg..?
Ja dat had ik ook al gedacht. Ik denk dat ze ten vroegste een opsporingsbericht verspreiden na 24 uur en het was nog maar een nacht en een stukje van de morgen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Zou men geen uitzondering maken van iemand die nog maar pas blind is geworden? Een ongeluk zit dan in een heel klein hoekje. :think: Juist daarom is het heel grof van Peggy naar haar fam. toe.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Maja Rosa had misschien kennissen (bv. Els) of andere vrienden van Peggy kunnen opbellen? Ipv als een kip zonder kop te gaan zoeken..? Peggy was nog maar net weg of ze was al hysterisch..
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik kan me voorstellen dat Peggy lichtelijk overspannen wordt van het overbezorgde gedrag van haar moeder, maar dat praat hetgeen ze nu gedaan heeft in mijn ogen op geen enkele manier goed. Ze kan pas sinds een week zelf boterhammen smeren, laat staan er zelf op uit trekken. Dan is het niet meer dan normaal dat de mensen doodongerust zijn als ze zomaar vertrekt en wegblijft zonder iets te zeggen. En Els kent ze helemaal niet zo goed, dus ik kan begrijpen dat Rosa & Co. er niet aan gedacht hebben haar te bellen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:Kijk, het is misschien erg van Peggy dat ze haar familie niet op voorhand ingelicht heeft, maar wat als ze dat wél had gedaan?
Had Rosa dan weer niet alles gedaan om haar "snuiteke" tegen te houden met haar hysterisch gedoe de hele tijd? En ze was niet alleen; Els was er toch bij die al veel ervaring heeft.
Ik snap niet dat er NIEMAND aan Els dacht ....maar ja, dat zijn nu de ongeloofwaardigheden van een soap zeker ? I
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ok dat Els Peggy opving maar ze heeft het spel meegespeeld wetend hoe doodongerust de anderen waren en er de politie bijhalen. Ze had hen gerust kunnen stellen onder voorbehoud dat ze Peggy bij haar even tot zichzelf laten komen en zij haar persoonlijk zou terugbrengen.
0 x
Gesloten