Pagina 8 van 8

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: ma 22 jun 2026, 18:18
door satine
Ik vermoed dat er tot aan (of zelfs nog in) de finale gaat gedacht worden dat de dader Cody is.
En dat Judith daardoor denkt dat ze aangerand/verkracht is door haar collega.

En Stan? Dat geloof ik nooit. Ook niet Kaat, Anna of Sunny. Op FB gaan heel veel wilde theorieën rond.
Zelfs dat het Bob, Swerts of William zou kunnen zijn.
Gelukkig is Chris overleden, anders stond die ook nog mee op het lijstje :mrgreen:

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: ma 22 jun 2026, 21:03
door catherine
De belager heeft duidelijk wat gestrooid uit een potje op Femke. Hij wil dna van iemand en een ander op zijn slachtoffer, dus bewust iemand in verdenking laten stellen. Ik blijf bij Brik naar Cody toe.
En idd Satine, nadat onze hersenloze flikken Andreas hebben moeten laten gaan, zullen ze zich nu vastbijten op Cody.

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Geplaatst: di 23 jun 2026, 01:10
door taaigetje
ik blijf nu bij Brik door dat potje. Ik ben wel heel benieuwd naar de reden, waarom die vrouwen, ok, om Cody erin te luizen, maar enkel daarom zou wat grof zijn. 1. Wat is er tussen Cody en Brik, of tussen dokters en Brik, tussen vrouwen en Brik,
2. wat is er gebeurd tussen Brik's ouders. Was moeder niet goed genoeg, in de steek gelaten voor een carrierevrouw, iets met een ongeval, of ook verkrachting, erger...
spannend toch nog...het wordt warmer en warmer
(niet alleen in Thuis :happy-smileyflower: )