Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13178
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1771
x 2727

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door satine »

Ik vermoed dat er tot aan (of zelfs nog in) de finale gaat gedacht worden dat de dader Cody is.
En dat Judith daardoor denkt dat ze aangerand/verkracht is door haar collega.

En Stan? Dat geloof ik nooit. Ook niet Kaat, Anna of Sunny. Op FB gaan heel veel wilde theorieën rond.
Zelfs dat het Bob, Swerts of William zou kunnen zijn.
Gelukkig is Chris overleden, anders stond die ook nog mee op het lijstje :mrgreen:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
x 73
x 110

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door catherine »

De belager heeft duidelijk wat gestrooid uit een potje op Femke. Hij wil dna van iemand en een ander op zijn slachtoffer, dus bewust iemand in verdenking laten stellen. Ik blijf bij Brik naar Cody toe.
En idd Satine, nadat onze hersenloze flikken Andreas hebben moeten laten gaan, zullen ze zich nu vastbijten op Cody.
0 x
Gebruikersavatar
taaigetje
Nog geen rang
Berichten: 125
Lid geworden op: vr 01 mar 2024, 15:50
x 23
x 53

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door taaigetje »

ik blijf nu bij Brik door dat potje. Ik ben wel heel benieuwd naar de reden, waarom die vrouwen, ok, om Cody erin te luizen, maar enkel daarom zou wat grof zijn. 1. Wat is er tussen Cody en Brik, of tussen dokters en Brik, tussen vrouwen en Brik,
2. wat is er gebeurd tussen Brik's ouders. Was moeder niet goed genoeg, in de steek gelaten voor een carrierevrouw, iets met een ongeval, of ook verkrachting, erger...
spannend toch nog...het wordt warmer en warmer
(niet alleen in Thuis :happy-smileyflower: )
0 x
Gebruikersavatar
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5204
Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
Locatie: de westhoek
x 1125
x 623

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door martha »

Bericht door taaigetje » do 07 mei 2026, 02:40
geen DNA, geen sperma, geen haar, wel sporen van condoom + glijmiddel, latex...waarom zou de dader geen vrouw kunnen zijn?
[/quote]

Heb wat moeten zoeken wie dit gepost heeft maar ik moest er aan denken vrijdagavond : Kaat (vroeger een man) die wel heel raar keek in de bar madam. Maandag zagen we de dader/es de handen, het loopje en dat leek me heel vrouwelijk. Waarom zou het Kaat niet kunnen zijn :denk: :denk: Iedereen is gefocust op Brik/Cody/Andreas dus het zou wel een heel verrassende dader kunnen zijn en dan die opmerking van Simonne & Frank aan de ontbijttafel en ook Kaat die er wat moe en lusteloos bij zat.

En ik lees geen FB reacties noch kijk ik naar de prévieuws.
0 x
Gebruikersavatar
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 5532
Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
Locatie: West-Vlaanderen
x 1481
x 1859
Contacteer:

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door daffy duck »

martha schreef: di 23 jun 2026, 16:54 waarom zou de dader geen vrouw kunnen zijn?
[/quote]Heb ook al rare suggesties gedaan, maar dat is toch helemaal de ommekeer. De handen van gisteren waren heel fijn voor een man, maar dan denk ik aan die behaarde arm die we te zien kregen. Ik denk niet dat Kaat die nog heeft. Ik zie er haar nu ook niet direct voor in staat om een moord te plegen. Maar ja, het is Thuis en alles is daar een beetje van de pot gerukt...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gebruikersavatar
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
Berichten: 13178
Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
x 1771
x 2727

Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?

Bericht door satine »

Ik vond dat geen 'fijne' handen, vrij korte vingers wel, maar de handen zelf waren toch vrij breed, niet meteen een hand waarbij ik aan een vrouw denk.
En Kaat die al heel haar leven op mannen valt, zou nu opeens wat random vrouwen gaan verkrachten voor de lol?
:denk:
0 x
Plaats reactie