Ganja schreef:En idd de Tom van in het begin, toen hij nog niet lang met Peggy was, was wel toffer dan nu,
en zeker de moment dat hij tegen zijn moedertje was en even voor zijn schoonmoeder koos.
Maar mss doen ze dat er voor de schrijvertjes van Thuis dat ze dat actie noemen zo die troubles in de twee families,
en mss is het ook te saai zonder die troubles????
Die Tom bedoelde ik eigenlijk niet.

Ik had het over de Tom van de eerste paar seizoenen... Ik vind de Tom die we terug gekregen hebben vanuit Canada al verschrikkelijk vanaf het begin, en dat wordt maar niet beter!
Bovendien hoeft Tom van mij ook echt niet voor zijn schoonmoeder te kiezen. Ik vind Rosa's rol in het hele verhaal namelijk niks beter en niks minder bemoeizuchtig dan die van Marianne. Ze heeft het nu weer wat te druk met Waldek, maar dat was in het verleden wel anders!
Als Peggy en Tom allebei voor elkaar zouden kiezen in plaats van hun familie, dan zou het nog iets kunnen zijn, maar ze lopen alleen maar dingen voor elkaar te verzwijgen. Leuke relatie! En er mogen gerust problemen zijn, anders wordt het inderdaad misschien saai, maar alleen maar geruzie en gelieg begint ook een beetje flauw te worden vind ik...