Ik denk dat de politie in zo'n geval inderdaad ingelicht wordt door het ziekenhuis. Daar prikken ze zowieso bloed, en dan wordt er na een ongeval ook wel altijd op alcohol in het bloed getest volgens mij, zeker ook omdat een ademtest inderdaad niet echt handig is als iemand gewond is. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet hoor!johan1969 schreef:Ik denk niet dat ze bij een zwaar ongeval eerst een ademtest gaan doen voor de slachtoffers naar t ziekenhuis moeten, of heeft het ziekenhuis de flikken ingelicht ?Christel schreef:Mwah, dat geloof ik eigenlijk niet zo... Femke lijkt me niet het type dat zoiets zou doen. Ik denk dat de politie er gewoon tijdens hun onderzoek is achtergekomen dat ze dat rijbewijs nog vergeten waren (of zoiets dergelijks). Sam's promillage loog er ook niet om he? En die agent zei ook dat ze dat rijbewijs eigenlijk meteen in hadden moeten trekken.johan1969 schreef:Zou Femke er voor iets tussenzitten dat de flikken naar t ziekenhuis kwamen ?
Sam
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
frank
- Poster rang 4

-
Mieke
- Poster rang 4

Foei Sam zo de schuld blijven steken op de gast met de brommer.
Hij wilt die zo dringend vinden om zijn eigen geweten te sussen
omdat hij goed genoeg weet dat hij in fout was.
Dronken rijden en dan nog kussen.... tssss
En dan Martine die de fout van "haar lief zone'ke" niet wil erkennen hè
Hij wilt die zo dringend vinden om zijn eigen geweten te sussen
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Sam is nog maar eens duidelijk "een zoon van zijn moeder" he?Mieke schreef:Foei Sam zo de schuld blijven steken op de gast met de brommer.
Hij wilt die zo dringend vinden om zijn eigen geweten te sussenomdat hij goed genoeg weet dat hij in fout was.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
-
Mieke
- Poster rang 4

1000 euro
Maar Martine had wel een beetje gelijk hè, het was Dorien die Sam pushte om toch te rijden en het was zij die hem aan het verleiden was terwijl hij reed.
Maarja, "mijn kind, schoon kind"
Tziet er precies ook naar uit dat de vete tussen Marianne en Rosa misschien terug opflakkert als ze te weten komen dat Kasper erbij betrokken was
Maar Martine had wel een beetje gelijk hè, het was Dorien die Sam pushte om toch te rijden en het was zij die hem aan het verleiden was terwijl hij reed.
Maarja, "mijn kind, schoon kind"
Tziet er precies ook naar uit dat de vete tussen Marianne en Rosa misschien terug opflakkert als ze te weten komen dat Kasper erbij betrokken was
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
wiesjeu
- Nog geen rang
Mieke schreef:1000 euro![]()
Maarja, "mijn kind, schoon kind"![]()
Dat zou wel eens kunnen weer oorlog tussen de twee
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Deze keer vond ik ook wel dat Martine een beetje gelijk had, al had ze wel kunnen weten dat het toch niet zou uithalen wat ze zei. Dat is iets wat die ouders nu waarschijnlijk helemaal niet willen horen, en dat is ook wel weer begrijpelijk vind ik als je ziet hoe Dorien er nu bij ligt...wiesjeu schreef:Mieke schreef:1000 euro![]()
Maarja, "mijn kind, schoon kind"![]()
Dat zou wel eens kunnen weer oorlog tussen de twee
Wat de vete tussen Marianne en Rosa betreft, daar vrees ik ook voor, al zou ik dat persoonlijk wel jammer vinden..
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat vind ik ook. Zij blijft zeker wel objectief en praat niet alles goed wat er gebeurd is. Ze is natuurlijk wel met hem begaan, maar dat is ook wel logisch aangezien Sam wel familie van haar is.johan1969 schreef:Ik vind dat Marianne van alle Bastiaensen , nog het minst partij kiest voor Sam.
0 x
-
koetje36
- Poster rang 1

die vent steekt mij nu zo tegen he.
hij hangt weer het slachtoffer uit ze. Sammeken heeft niets gedaan. Hij was alleen een heel klein beetje veel zat en klein detail hij zat achter het stuur al hij met zijnen auto tegen dienen boom knalde. T is allemaal de schuld van dienen brommer.
ik erger mij der dood aan.
en zijn mama. just dezelfde haren sam heeft niets gedaan ze. het was allemaal de schuld van dienen brommer.
hij hangt weer het slachtoffer uit ze. Sammeken heeft niets gedaan. Hij was alleen een heel klein beetje veel zat en klein detail hij zat achter het stuur al hij met zijnen auto tegen dienen boom knalde. T is allemaal de schuld van dienen brommer.
ik erger mij der dood aan.
en zijn mama. just dezelfde haren sam heeft niets gedaan ze. het was allemaal de schuld van dienen brommer.
0 x