Sam

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:
Christel schreef:
johan1969 schreef:Zou Femke er voor iets tussenzitten dat de flikken naar t ziekenhuis kwamen ?
Mwah, dat geloof ik eigenlijk niet zo... Femke lijkt me niet het type dat zoiets zou doen. Ik denk dat de politie er gewoon tijdens hun onderzoek is achtergekomen dat ze dat rijbewijs nog vergeten waren (of zoiets dergelijks). Sam's promillage loog er ook niet om he? En die agent zei ook dat ze dat rijbewijs eigenlijk meteen in hadden moeten trekken.
Ik denk niet dat ze bij een zwaar ongeval eerst een ademtest gaan doen voor de slachtoffers naar t ziekenhuis moeten, of heeft het ziekenhuis de flikken ingelicht ?
Ik denk dat de politie in zo'n geval inderdaad ingelicht wordt door het ziekenhuis. Daar prikken ze zowieso bloed, en dan wordt er na een ongeval ook wel altijd op alcohol in het bloed getest volgens mij, zeker ook omdat een ademtest inderdaad niet echt handig is als iemand gewond is. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet hoor! :wink: Het lijkt me alleen wel logisch op die manier, omdat de politie anders nooit zeker zou weten of een slachtoffer gedronken had of niet...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Doorgaans nemen ze idd wel een bloedtest bij zo'n ongeluk en dan weten ze wel rap hoe de vork in de steel zit. :) Jaja, in andere series dat vroeger ook nog gezien. ;)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

Foei Sam zo de schuld blijven steken op de gast met de brommer.
Hij wilt die zo dringend vinden om zijn eigen geweten te sussen :roll: omdat hij goed genoeg weet dat hij in fout was.
Dronken rijden en dan nog kussen.... tssss

En dan Martine die de fout van "haar lief zone'ke" niet wil erkennen hè :evil:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Mieke schreef:Foei Sam zo de schuld blijven steken op de gast met de brommer.
Hij wilt die zo dringend vinden om zijn eigen geweten te sussen :roll: omdat hij goed genoeg weet dat hij in fout was.
Dronken rijden en dan nog kussen.... tssss

En dan Martine die de fout van "haar lief zone'ke" niet wil erkennen hè :evil:
Sam is nog maar eens duidelijk "een zoon van zijn moeder" he? :roll: En inderdaad, ook al was die brommer rijder fout, hem treft net zoveel schuld uiteindelijk dus het zou al heel wat zijn als hij zich daarvoor alvast een beetje schuldig zou gaan voelen. (al vermoed ik dat hij door die zoektocht naar die brommer rijder zijn schuldgevoel ook wel een beetje weg probeert te duwen :wink: )
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Martine en Eric nemen het nogal op voor Sam ! Marianne is de enige die nog een beetje eerlijk is...

Als Sam, Baguette kwijtraakt, zijn eigen auto moet vergoeden en de schade aan Dorien, zal hij misschien toch wel eens echt moeten gaan werken.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Volledig mee eens. Ongelofelijk irritant persoon. Evenals zijn pappie en mammie trouwens.
0 x
Jana_tje
Nog geen rang
x 18
x 1

Bericht door Jana_tje »

Ondanks zijn allures vind ik Sam echt een schatje :oops:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

t Is nog altijd 'ocharme Sam' bij de familie Bastiaens...
0 x
ThomSten
Poster rang 2
Poster rang 2
Contacteer:

Bericht door ThomSten »

Maar nu Baget kapütt is kan hij fluiten naar 'zen 100 euro'. :wink:
0 x
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

1000 euro :P

Maar Martine had wel een beetje gelijk hè, het was Dorien die Sam pushte om toch te rijden en het was zij die hem aan het verleiden was terwijl hij reed.
Maarja, "mijn kind, schoon kind" :roll:

Tziet er precies ook naar uit dat de vete tussen Marianne en Rosa misschien terug opflakkert als ze te weten komen dat Kasper erbij betrokken was 8)
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
wiesjeu
Nog geen rang

Bericht door wiesjeu »

Mieke schreef:1000 euro :P

Maar Martine had wel een beetje gelijk hè, het was Dorien die Sam pushte om toch te rijden en het was zij die hem aan het verleiden was terwijl hij reed.

Tziet er precies ook naar uit dat de vete tussen Marianne en Rosa misschien terug opflakkert als ze te weten komen dat Kasper erbij betrokken was 8)

Dat zou wel eens kunnen weer oorlog tussen de twee :twisted:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

wiesjeu schreef:
Mieke schreef:1000 euro :P

Dat zou wel eens kunnen weer oorlog tussen de twee :twisted:
Deze keer vond ik ook wel dat Martine een beetje gelijk had, al had ze wel kunnen weten dat het toch niet zou uithalen wat ze zei. Dat is iets wat die ouders nu waarschijnlijk helemaal niet willen horen, en dat is ook wel weer begrijpelijk vind ik als je ziet hoe Dorien er nu bij ligt...
Wat de vete tussen Marianne en Rosa betreft, daar vrees ik ook voor, al zou ik dat persoonlijk wel jammer vinden.. :wink:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Marianne van alle Bastiaensen , nog het minst partij kiest voor Sam.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef:Ik vind dat Marianne van alle Bastiaensen , nog het minst partij kiest voor Sam.
Dat vind ik ook. Zij blijft zeker wel objectief en praat niet alles goed wat er gebeurd is. Ze is natuurlijk wel met hem begaan, maar dat is ook wel logisch aangezien Sam wel familie van haar is.
0 x
koetje36
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door koetje36 »

die vent steekt mij nu zo tegen he.
hij hangt weer het slachtoffer uit ze. Sammeken heeft niets gedaan. Hij was alleen een heel klein beetje veel zat en klein detail hij zat achter het stuur al hij met zijnen auto tegen dienen boom knalde. T is allemaal de schuld van dienen brommer.
ik erger mij der dood aan.
en zijn mama. just dezelfde haren sam heeft niets gedaan ze. het was allemaal de schuld van dienen brommer.
0 x
Gesloten