Eerst Femke zolang onschuldig laten vastzitten, dan z'n zoon en schoonzoon verdacht zien worden gemaakt, en dan z'n vrouw onschuldig in de cel laten zitten!!!!

Ja, eigenlijk vind ik dat ook wel een beetje, hoewel ik wel medelijden met hem had vrijdag... Maar als hij er al vanuit ging dat uiteindelijk niemand gestraft zou mogen worden (en zich daarom niet aan ging geven), dan had hij op z'n minst zelf in de cel kunnen gaan zitten toen bleek dat iedereen opgepakt/verhoord werd.Mieke schreef:Eric is een lafaard!
Eerst Femke zolang onschuldig laten vastzitten, dan z'n zoon en schoonzoon verdacht zien worden gemaakt, en dan z'n vrouw onschuldig in de cel laten zitten!!!!
Ze zullen hem wel verstaan... ze vertrekken toch allemaal tezamen uit "Thuis"???!Christel schreef:Ja, eigenlijk vind ik dat ook wel een beetje, hoewel ik wel medelijden met hem had vrijdag... Maar als hij er al vanuit ging dat uiteindelijk niemand gestraft zou mogen worden (en zich daarom niet aan ging geven), dan had hij op z'n minst zelf in de cel kunnen gaan zitten toen bleek dat iedereen opgepakt/verhoord werd.Mieke schreef:Eric is een lafaard!
Eerst Femke zolang onschuldig laten vastzitten, dan z'n zoon en schoonzoon verdacht zien worden gemaakt, en dan z'n vrouw onschuldig in de cel laten zitten!!!!Femke heeft daar ruim 3 weken lang afgezien omdat hij niks durfde te zeggen.
Heeft Eric een schoonzoon? Of bedoel je Peter?Mieke schreef:Eric is een lafaard!