Eerst Femke zolang onschuldig laten vastzitten, dan z'n zoon en schoonzoon verdacht zien worden gemaakt, en dan z'n vrouw onschuldig in de cel laten zitten!!!!
Martine
-
Mieke
- Poster rang 4

Re: Martine
Eric is een lafaard!
Eerst Femke zolang onschuldig laten vastzitten, dan z'n zoon en schoonzoon verdacht zien worden gemaakt, en dan z'n vrouw onschuldig in de cel laten zitten!!!!
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ja, eigenlijk vind ik dat ook wel een beetje, hoewel ik wel medelijden met hem had vrijdag... Maar als hij er al vanuit ging dat uiteindelijk niemand gestraft zou mogen worden (en zich daarom niet aan ging geven), dan had hij op z'n minst zelf in de cel kunnen gaan zitten toen bleek dat iedereen opgepakt/verhoord werd.Mieke schreef:Eric is een lafaard!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Rieka
- x 435
Ze zullen hem wel verstaan... ze vertrekken toch allemaal tezamen uit "Thuis"???!Christel schreef:Ja, eigenlijk vind ik dat ook wel een beetje, hoewel ik wel medelijden met hem had vrijdag... Maar als hij er al vanuit ging dat uiteindelijk niemand gestraft zou mogen worden (en zich daarom niet aan ging geven), dan had hij op z'n minst zelf in de cel kunnen gaan zitten toen bleek dat iedereen opgepakt/verhoord werd.Mieke schreef:Eric is een lafaard!
Eerst Femke zolang onschuldig laten vastzitten, dan z'n zoon en schoonzoon verdacht zien worden gemaakt, en dan z'n vrouw onschuldig in de cel laten zitten!!!!Femke heeft daar ruim 3 weken lang afgezien omdat hij niks durfde te zeggen.
Behalve Femke en Nancy dan.
0 x
-
frankbomans
- Poster rang 1

- x 1
- x 9
Heeft Eric een schoonzoon? Of bedoel je Peter?Mieke schreef:Eric is een lafaard!
0 x
-
Mieke
- Poster rang 4

Ja ik bedoelde Peter. Schoonzoon typte nu eenmaal makkelijker dan het lief van z'n dochter
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...