zouden ze inderdaad kunnen doen, ze hebben een serieuze reden om die te annuleren.tvx1 schreef:Dat kan ik wel begrijpen, maar anderzijds is die reis wel geboekt. Zouden ze die niet beter eens annuleren?jeanken schreef:daar zullen ze op dit moment niet echt met bezig zijn denk ik...tvx1 schreef:Hoe zit het eigenlijk met de huwelijksreis? Ik heb daar niets meer over gehoord sinds het ongeval...
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
-
jeanken
- Nog geen rang
- x 2
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ja, maar dat doktersbriefke geldt dan enkel voor Peggy, niet voor Peter.
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
-
Taliver67
- Poster rang 1

Niet als ze een annulatieverzekering hebben. Mijn moeder heeft ook haar reis geannuleerd omdat mijn vader plots ziek was, en ze voor hem moest zorgen, en ze is terugbetaald geweest, met de nodige attesten van bewijs dat zijn ziekte betekende dat hij hulpbehoevend was.johan1969 schreef:Ja, maar dat doktersbriefke geldt dan enkel voor Peggy, niet voor Peter.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
- Crackers
- Poster rang 5

Die blinde begeleidster van Peggy kan toch ook niet acteren. Figuranten oke maar als ze ook redelijk wat tekst krijgen, neem dan beter echte actrices.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Ik vind haar ook en nul op acteertalent ze speelt niet, ze zegt haar tekst op ;
maar ik denk dat ze echt blind is . Chapeau voor het talent hier van Peggy ! Ik moet het personnage niet hebben maar wat wordt haar rol nu goed gespeeld !!!
maar ik denk dat ze echt blind is . Chapeau voor het talent hier van Peggy ! Ik moet het personnage niet hebben maar wat wordt haar rol nu goed gespeeld !!!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ondanks dat Peggy zich 3/4 van de tijd als een klein kind gedraagt, kan ik er nu wel inkomen dat het verschrikkelijk is. Hoe ze gisteren al huilend op de grond neerviel; dat deed me wel iets. Die begeleidster was wel érg hard (en inderdaad, het lijkt wel alsof ze toonloos haar teksten opzegt).
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat heb ik me ook al afgevraagd, of die dame echt blind is. Als dat niet zo is, dan speelt ze wel goed. Ze kent er in ieder geval veel van!nounake schreef:Ik vind haar ook en nul op acteertalent ze speelt niet, ze zegt haar tekst op ;
maar ik denk dat ze echt blind is .
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik denk dat zij echt blind is. Over haar acteertalent zal ik me niet uitspreken, maar ik vind het wel goed dat Thuis een blinde actrice aangetrokken heeft voor deze rol.annekeHU schreef:Dat heb ik me ook al afgevraagd, of die dame echt blind is. Als dat niet zo is, dan speelt ze wel goed. Ze kent er in ieder geval veel van!nounake schreef:Ik vind haar ook en nul op acteertalent ze speelt niet, ze zegt haar tekst op ;
maar ik denk dat ze echt blind is .
OT: Peggy zal nog veel moeten verwerken en Els duwt haar met de neus hard op de feiten. Maar dat is de enige manier die werkt bij Peggy, hoe pijnlijk het ook is om te zien.
0 x

-
ikke
- x 435
Ik denk dat dat idd de beste manier is. Medelijden zal haar niet vooruit helpen. In dat laatste overdrijft moeder Roza schromelijk.Poolaapje schreef: Peggy zal nog veel moeten verwerken en Els duwt haar met de neus hard op de feiten. Maar dat is de enige manier die werkt bij Peggy, hoe pijnlijk het ook is om te zien.
0 x
-
Petieke
- Nog geen rang
Ik vind dat de actrice die Els speelt het wel goed doet 
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Lazylady
- x 435