Sam Bastiaens al vergeten?Amiche schreef:'t wordt tijd dat Thuis ook eens wat aan horror doet
Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
- Bomanza
- Nog geen rang
Re: Peggy Verbeeck (Sally-Jane Van Horenbeeck)
0 x
-
tvx1
- x 435
Tja, breng dergelijk nieuws maar eens op een "goede" manier. T'is altijd slecht, hé. Dan maar de korte pijn, zal hij gedacht hebben.nounake schreef:Tussen haakjes, wat is me dat voor een boerekinkel van een dokter zeg ! Wie kondigt nu zo koel en drastisch zo'n vreselijk nieuws aan ! Hij zei het op dezelfde manier dan had hij gezegd dat ze nog enkele tijd met een natte neus zou rondlopen .....
Wat heeft die met horror te maken?Bomanza schreef:Sam Bastiaens al vergeten?Amiche schreef:'t wordt tijd dat Thuis ook eens wat aan horror doet
0 x
- Amiche
- Poster rang 2

Ja sorry ik zie die link ook niet zo gauw? Ìk zou dan eerder bij Mike uitkomen. Sam was meen ik best een aardige (binnen Thuis grenzen dan uiteraard)?Bomanza schreef:Sam Bastiaens al vergeten?Amiche schreef:'t wordt tijd dat Thuis ook eens wat aan horror doet
En dan gauw weer
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
exsencon
- x 435
Ja, die Sam was toch de broer van Sofie en ok hij heeft in de tijd een ongeluk gehad waardoor zijn lief verlamd is geraakt maar dat kun je toch moeilijk een horrorstory noemen. Ik geloof zelfs dat de Kasper en zijn liefke er ook bij betrokken waren.
En idd de Mike that's a real horrorstory.
En idd de Mike that's a real horrorstory.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vond dat gedoe met Rafael toch ook wel tamelijk horror. Dat was een echte griezel.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Die dokter gisteren weer !!!! Heeft dringend een paar cursussen psychologie nodig ! Ik zou in de plaats van peter die met klikken en klakken buiten hebben gezet !
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
-
Lazylady
- x 435
Ging Peggy niet minder negatief doen?!
Het was weer te denken...
Het was weer te denken...
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Vreselijk mens dat snuiteke, altijd al geweest maar nu heeft ze toch wel een fameus mobiel om zich zo te gedragen moet ik toegeven !
Ocharme Peter met zijn engelengeduld ( so far so good )
Ocharme Peter met zijn engelengeduld ( so far so good )
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Lazylady
- x 435
Ik kan er aan de ene kant wel inkomen dat Peggy zo koppig doet. Ik zou het zelf ook niet leuk vinden om het gevoel te hebben als een oud mens behandeld te worden door die toch wel grote beperking. Vooral Rosa is er nogal goed in... Natuurlijk wil ze het beste voor Peggy, maar de manier waarop komt nogal betuttelend over (omdat ze sowieso al zo is).
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Peggy is altijd zo in de watten gelegd door haar moeder en voor Snuiteke was dat nooit eerder een probleem.
Ze heeft altijd haar zin gedaan EN gekregen.
En nu zit ze met een serieuze handicap, ik vind dit heel erg voor haar - maar ze gedraagt zich als een verwend kind.
Ikke doen, nee niet helpen, zelf doen.... een beetje kleuter vind ik dat.
Maar ik heb Peggy dan ook nooit een leuk personage gevonden, zelfs in de tijd dat ze 'de rebel' van Thuis was, vond ik haar altijd ongelooflijk saai.
Ze heeft altijd haar zin gedaan EN gekregen.
En nu zit ze met een serieuze handicap, ik vind dit heel erg voor haar - maar ze gedraagt zich als een verwend kind.
Ikke doen, nee niet helpen, zelf doen.... een beetje kleuter vind ik dat.
Maar ik heb Peggy dan ook nooit een leuk personage gevonden, zelfs in de tijd dat ze 'de rebel' van Thuis was, vond ik haar altijd ongelooflijk saai.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
ranske
- Poster rang 4

Alle gedoe om Sandrine is sinds Peggy weigerde haar eigen mama dit kleinkindje te adopteren. Alleen omdat 'snuiteke' niet met haar kind geconfronteerd wenste te worden even thuis tussen de reizen door. Ze wou abortie maar An wou het adopteren. Later ging ze Sandrine terug afpakken omdat ze samen met Tom "ouderke " wou spelen. Zij en Tom gingen uit elkaar omdat zij vlakaf zegde nooit voor 'n ander kind te zorgen als die zoon als eens tijdelijk naar papa zou gaan.
Het was zeker niet om halfzus Bianca te helpen dat ze zijn zoektocht naar Robin saboteerde, wel om Robin ver van haar vandaan te houden. Toen haar beste vriendin aan de grond zat pikte ze doodleuk haar man in. Hoe egoistisch kan het ? Zij is een ongeleid projectiel zonder besef wat doet bij anderen. Erg dat ze nu blind is en dat mag opgelost hoor
hoe rapper hoe liever maar karakterstoornis komt me soms het strot uit.
Het was zeker niet om halfzus Bianca te helpen dat ze zijn zoektocht naar Robin saboteerde, wel om Robin ver van haar vandaan te houden. Toen haar beste vriendin aan de grond zat pikte ze doodleuk haar man in. Hoe egoistisch kan het ? Zij is een ongeleid projectiel zonder besef wat doet bij anderen. Erg dat ze nu blind is en dat mag opgelost hoor
hoe rapper hoe liever maar karakterstoornis komt me soms het strot uit.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
t Is natuurlijk heel erg voor Peggy, maar haar familie treft geen schuld en ze straft hun ook. Peter verdient wel n medaille.
0 x