Ik denk/hoop het =Dinge schreef:Tja Eva gaat er ff uiten Marie ... tja... wieweet wordt die wel minder irritant als het uit is me Michael
Personage waar ik mij het meest aan erger
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
-
- Nog geen rang
Eigenlijk volg ik hier dezelfde redenering, en ik kan best begrijpen dat je altijd wel iemand minder vind. Enerzijds om zijn/haar acteerprestaties, anderzijds om de uitstraling van het personage.Valda schreef:Ik erger me niet echt aan iemand... 't zou jammer zijn moesten al die personages verdwijnen die jullie aanhalen...
Voor zover ik al Thuis volg, vind ik Mathilde een bazerige vrouw. Waarom ze zo is ligt volgens ik al heb opgezocht, aan iets met Jan en Eva. Komt die man van Mathilde er eigenlijk ooit in? Ik zeg het, sta serieus achter

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Wow, er staan je nog wel een paar verrassingen te wachten !Gismo1 schreef:Eigenlijk volg ik hier dezelfde redenering, en ik kan best begrijpen dat je altijd wel iemand minder vind. Enerzijds om zijn/haar acteerprestaties, anderzijds om de uitstraling van het personage.Valda schreef:Ik erger me niet echt aan iemand... 't zou jammer zijn moesten al die personages verdwijnen die jullie aanhalen...
Voor zover ik al Thuis volg, vind ik Mathilde een bazerige vrouw. Waarom ze zo is ligt volgens ik al heb opgezocht, aan iets met Jan en Eva. Komt die man van Mathilde er eigenlijk ooit in? Ik zeg het, sta serieus achterwat ik nu probeer goed te maken door 's middags te kijken en op te nemen.

0 x
-
- x 435
-
- Poster rang 4
wat versta jij onder een burgertrut?
Want van mij zeggen ze ook dat ik een echt stadsmeisje ben en dat ik nooit in een dorp zou aarden. Ik woon nu al wel anderhalf jaar in een dorp maar soit
En alle vrouwen krijgen toch graag hun goesting
Maar Marie blijft wel mijn favo-personage van de vrouwen

Want van mij zeggen ze ook dat ik een echt stadsmeisje ben en dat ik nooit in een dorp zou aarden. Ik woon nu al wel anderhalf jaar in een dorp maar soit

En alle vrouwen krijgen toch graag hun goesting

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Burgertrut is niet per definitie synoniem van stadsmeisje, hè. Gelukkig niet.Mieke schreef:wat versta jij onder een burgertrut?![]()
Want van mij zeggen ze ook dat ik een echt stadsmeisje ben en dat ik nooit in een dorp zou aarden. Ik woon nu al wel anderhalf jaar in een dorp maar soit![]()
En alle vrouwen krijgen toch graag hun goesting![]()
0 x
-
- x 435
nee, natuurlijk bedoel ik geen stadsmeisje met het woord burgertrut.
Ik vind Marie gewoon een ongelofelijke zaag die alles naar haar goesting moet hebben, een gevoelloze carrierebitch met weinig vriendelijkheid en alles moet tot in de puntjes zijn...
Ja, ieder heeft zijn eigen favoriete personage he
en nog maar goed, anders zouden we nog eens iets zien
Ik vind Marie gewoon een ongelofelijke zaag die alles naar haar goesting moet hebben, een gevoelloze carrierebitch met weinig vriendelijkheid en alles moet tot in de puntjes zijn...
Ja, ieder heeft zijn eigen favoriete personage he

en nog maar goed, anders zouden we nog eens iets zien
0 x