Stemmen van Thuis-acteurs
- Luc
- Poster rang 4

Thuisacteurs in reclamespots
Ik hoor de laatste tijd veel een reclamespotje op de radio waaraan Govert (Michael) zijn stem leent, blijkbaar een nieuwe verdienste na zijn vertrek bij Thuis. Er zijn redelijk wat acteurs die hun stem lenen aan spotjes zowel voor radio als tv. Bekendste zijn Herbert Flack en Ann Ceurvels, maar ook Veerle Eyckermans (Magda) is vaak te horen. Ook Hans De Munter en Pol Goossen al gehoord.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Re: Thuisacteurs in reclamespots
Ja, die hoor je met periodes zoveel, dat het al bijna niet meer opvalt over welk product het gaatLuc schreef:Ik hoor de laatste tijd veel een reclamespotje op de radio waaraan Govert (Michael) zijn stem leent, blijkbaar een nieuwe verdienste na zijn vertrek bij Thuis. Er zijn redelijk wat acteurs die hun stem lenen aan spotjes zowel voor radio als tv. Bekendste zijn Herbert Flack en Ann Ceurvels, maar ook Veerle Eyckermans (Magda) is vaak te horen. Ook Hans De Munter en Pol Goossen al gehoord.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

dat heb ik wel meer met reclame op radio. Het enige wat me opviel was de stem van Govert, ik weet wel dat het reclame voor een wagen was, maar ik weet het merk nie meersatine schreef:
dat het al bijna niet meer opvalt over welk product het gaat
0 x
-
Ann-Manon
- Nog geen rang
Govert maakt nu toch zeer hevig reclame voor O'Cool, niet? En voor 1001 andere dingen, je hoort hem idd supervaak! En Hans ook hoor, zo in dat ene spotje waarin hij zijn moeder (of was het nu vrouw?) een dweil geeft, dat is hij toch ook hee?
En Kader... Bijna alle spotjes ingesproken door vrouwen, worden ingesproken door Kader =P Of door die ene vrouw, ze speelde mee in Dennis en vorige week nog in de Wet Volgens Milo, Tine ofzo... Of Tiny? Ze heeft zo'n heel grappige stem, je moet er maar eens op letten, je hoort haar constant!
En Kader... Bijna alle spotjes ingesproken door vrouwen, worden ingesproken door Kader =P Of door die ene vrouw, ze speelde mee in Dennis en vorige week nog in de Wet Volgens Milo, Tine ofzo... Of Tiny? Ze heeft zo'n heel grappige stem, je moet er maar eens op letten, je hoort haar constant!
0 x
Marianne: "Ik heb met ne verkrachter in bed gelegen!"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
-
frank
- Poster rang 4

"Confituur met liefde gemaakt. Dat smaakt."Luc schreef:Bekendste zijn Herbert Flack
Enfin, je er niet zoveel bij voorstellen. Heb zelf nog bij een reclamebureau gewerkt en dan wordt er zo gedacht van "Ha, die stem zou er nog bij passen". In een halfuurtje tijd wordt dat spotje opgenomen en kassa kassa voor die bekende stem.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
frank
- Poster rang 4

Of ze hebben meer budget ervoor ? 
Allez ja, denk nu ook niet dat Belgische bedrijven er nu zooooveel geld tegenaan smijten.
een halfuurtje is misschien wat overdreven, maar uiteindelijk moeten ze gewoon maar een paar regels tekst expressief aflezen. Voor de rest is het maken van het spotje zelf het meeste werk, want hoe je het ook draait of keert, die bekende stem is zo vervangbaar als iets en dient enkel maar om de consument iets meer vertrouwen te doen stellen in het product.
Allez ja, denk nu ook niet dat Belgische bedrijven er nu zooooveel geld tegenaan smijten.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
thuisfan
- Nog geen rang
- Contacteer: