straks ga ik hier nog denken dat je dat serieus bedoeld.Mario schreef:ja, en die manier, dat heeft iets van: ik ben de baasMieke schreef:Cois is toch ook dominant![]()
"allez angeleke masseert mij nog es ne keer"

Ik denk dat niet, aangezien Angele vrijdag al met die joint aan kwam zetten... Ze zullen die dus echt wel aan het oproken zijn in dat voorfilmpje.frank schreef:t fragmentje voor volgende week is misschien wat uit z'n context gehaad ?
Enfin, ze doen dat wel meer in die filmpjes : iets suggereren dat dan uiteindelijk helemaal anders is.
Misschien dat Angèle het in haar jongere jaren nog gedaan heeft en nu eens de kans zag om het nog eens te doen... Zo onrealistisch lijkt me dat nu ook weer niet...Luc schreef:Misschien wilde Angele al langer eens experimenteren of heeft ze reeds ervaring? In elk geval, Cois laat zich doen dus ook weer wat dit betreft.
Tot een week geleden zou ik ook zeggen dat het onrealistisch was, maar toen was ik op een familiefeest en was er daar een nicht van mijn vader die aan het vertellen was dat ze voor haar 50ste verjaardag 2 joints gekregen had, en dat ze die toch wel eens zou willen proberen roken (maar niet alleen).Valda schreef:Misschien dat Angèle het in haar jongere jaren nog gedaan heeft en nu eens de kans zag om het nog eens te doen... Zo onrealistisch lijkt me dat nu ook weer niet...Luc schreef:Misschien wilde Angele al langer eens experimenteren of heeft ze reeds ervaring? In elk geval, Cois laat zich doen dus ook weer wat dit betreft.
Ook een raar verjaardagscadeaudarling schreef: dat ze voor haar 50ste verjaardag 2 joints gekregen had,
Dat kan inderdaad, als pijnbestrijding. Maar dan moet je toch wel serieus iets makeren hoor! Voor hoofdpijn of iets dergelijks krijg je dat niet mee..frank schreef:het zou over experimentele medicatie gaan zie ik net in de samenvatting, dus je kan er misschien nog iets van leren ?
Op voorschrift kan je trouwens cannabis verkrijgen bij je dokter naar t schijnt.
Nee, maar Angèle heeft het ook niet van de dokter gekregen hé.Christel schreef:Dat kan inderdaad, als pijnbestrijding. Maar dan moet je toch wel serieus iets makeren hoor! Voor hoofdpijn of iets dergelijks krijg je dat niet mee..frank schreef:het zou over experimentele medicatie gaan zie ik net in de samenvatting, dus je kan er misschien nog iets van leren ?
Op voorschrift kan je trouwens cannabis verkrijgen bij je dokter naar t schijnt.