Verslagen Forumuitstap Mechelen 16-04

Gesloten
gentle butch
Nog geen rang

Bericht door gentle butch »

Tja veel meer valt er niet te zeggen he. Ik denk dat de anderen alles al zo goed verteld hebben. :wink:
0 x
Afbeelding
Knap knap knap *kwijl kwijl kwijl* :oops: :oops: :oops:
:P:P:P
Absolutt R.W.
Nog geen rang

Bericht door Absolutt R.W. »

gentle butch schreef:Tja veel meer valt er niet te zeggen he. Ik denk dat de anderen alles al zo goed verteld hebben. :wink:
En over alles wat er nog verteld kan worden, zwijgen we. :lol:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

gentle butch schreef:Tja veel meer valt er niet te zeggen he. Ik denk dat de anderen alles al zo goed verteld hebben. :wink:
wat ge nog allemaal met blonde serveuse uitgestoken hebt misschien ?
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
gentle butch
Nog geen rang

Tja, als ik nog iets moet vertellen zal ik maar blijven zagen over m'n knappe serveerster :lol: :lol: :lol: :lol:

En nee, ik heb nix meer uitgestoken met haar, Frank! (hoewel dat mij niet zou storen *innocent*)

Voor de rest, heb ik heel leuke mensen ontmoet en was het veel te kort!
0 x
Afbeelding
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

gentle butch schreef:Tja, als ik nog iets moet vertellen zal ik maar blijven zagen over m'n knappe serveerster :lol: :lol: :lol: :lol:

En nee, ik heb nix meer uitgestoken met haar, Frank! (hoewel dat mij niet zou storen *innocent*)

ja, jou heb ik eigenlijk niet zoveel gezien zaterdag, dus die hiaten kan je me misschien vertellen. :)

btw vond je die serveerster van de gouden vis eigenlijk niet knapper ? :)
0 x
Be there at ten.
gentle butch
Nog geen rang

frank schreef:
gentle butch schreef:Tja, als ik nog iets moet vertellen zal ik maar blijven zagen over m'n knappe serveerster :lol: :lol: :lol: :lol:

ja, jou heb ik eigenlijk niet zoveel gezien zaterdag, dus die hiaten kan je me misschien vertellen. :)

Nee zeg!!!! Dat was echte een knappe die van de bowling!!!! Ik had haar naam moeten vragen :lol: :lol: (Dat is het bewijs dat ik toch verlegen ben :twisted: )
0 x
Afbeelding
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

gentle butch schreef: (Dat is het bewijs dat ik toch verlegen ben :twisted: )
Inderdaad een beetje verlegen he,... daarom ook die verlegen lach op die bewuste foto :)
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
chien andalusia
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door chien andalusia »

frank schreef:

Met zwart haar en zaterdag een shirt van Led Zeppelin aan?
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

chien andalusia schreef:
Details effe vergeten intss van wat ze aanhad. :?
Ze zag er in ieder geval zuiders uit. :)

Enfin, verslag zal voor straks zijn. Eerst wat gaan voetballen. :)
0 x
Be there at ten.
chien andalusia
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door chien andalusia »

frank schreef:
chien andalusia schreef:

Yups, da's diegene die ik bedoel. Die was 's avonds nog aan 't werken. Inderdaad een bijzonder innemende verschijning!
0 x
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

chien andalusia schreef:
Yups, da's diegene die ik bedoel. Die was 's avonds nog aan 't werken. Inderdaad een bijzonder innemende verschijning!
Dju toch,... is mij helemaal niet opgevallen,... :( ja ik zal me toen nog wat afzijdig gehouden hebben zeker,... :)
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
Jodie
Nog geen rang

Bericht door Jodie »

chien andalusia schreef:
frank schreef:
chien andalusia schreef:

Ik snap niet hoe je iemand met zo'n zuur gezicht een bijzonder innemende verschijning kunt noemen :shock:
Maar ja, tegen 's avonds was ze misschien al beter gezind... alhoewel ik me niet kan inbeelden dat die ooit goedgezind op haar werk rondloopt :?
0 x
gerrit
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door gerrit »

Jodie schreef:Ik snap niet hoe je iemand met zo'n zuur gezicht een bijzonder innemende verschijning kunt noemen :shock:
Maar ja, tegen 's avonds was ze misschien al beter gezind... alhoewel ik me niet kan inbeelden dat die ooit goedgezind op haar werk rondloopt :?
chien bedoelt de serveuse in de Gouden Vis (waar we eerst zaten), niet in de kookaburra (waar we gegeten hebben). Ik had het te druk met waterdruppels tellen, dus heb die eerste serveuse niet tegoei bekeken :wink:
0 x
... there's a man in a smiling bag...
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Tiens tiens, ben ik nu echt de enige die op die serveuse gelet heb ? :)
Enfin ja, t was nog vroeg natuurlijk. De meeste hun zintuigen werkten wellicht nog niet optimaal. 8)
Laatst gewijzigd door frank op wo 20 apr 2005, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Be there at ten.
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Ik heb dan, om niet achter te blijven, ook maar een verslag gefabriceerd.

Vrijdagnacht had ik pas definitief besloten om naar de meet te gaan (nadat Jussi zo vriendelijk geweest was om mijn dilemma op te lossen :) ).
En het was ook pas vrijdagnacht dat ik wist dat Valda (die ook in Oudenaarde de trein ging nemen) geen vrouw maar een man was (zonder die info ging ik daar serieus naar de foute persoon gezocht hebben).

Zaterdagochtend eerst een busje met naar-de-markt-gaande-vrouwen getrotseerd, dan een bende gepensioneerden die een dagje naar Gent gingen om dan in Oudenaarde over te stappen op de trein naar Brussel.
Aangezien die vertraging had, had ik de tijd om op het perron goed rond te kijken en te proberen Valda te vinden (de enige info die ik had was "jonge muziekleraar"). De Noord-Afrikaanse medemensen, gezinnen en verliefde koppeltjes kon ik al uitsluiten, waardoor er maar enkele kandidaten overbleven. Bij 1 iemand dacht ik echt van "hij is het", maar de moed om op hem af te stappen en te zeggen "hallo, ik ben darling, ben jij valda?" ontbrak toch wel.

Blijkbaar was mijn mensenkennis of vrouwelijke intuïtie al werkzaam van 's ochtends vroeg, want mijn "topkandidaat" bleek idd Valda te zijn, en Tine en Sarita had ik ook snel gevonden.
Het eerste contact was dus meteen gelegd en er werd al direct over vanalles en nog wat gepraat (wat niet echt goed combineerbaar was met het kaartspelletje dat we probeerden te spelen).
Het tweede deel van onze reis zaten we in eerste klasse (wel in zo'n tussengedeelte) zonder tafeltjes, zodat Tine die zich verveelde, haar camera dan maar uittestte.

In Mechelen aangekomen stond er al een hele groep op ons te wachten, en na de eerste kennismakingsronde kon onze "culturele stadswandeling" beginnen.
Wie waren eigenlijk allemaal aanwezig? Om toch in de geest van het forum te blijven, zal ik ze voorstellen aan de hand van de personages uit Thuis (dit is gewoon op de eerste indruk of een of ander detail gebaseerd, dus dit mag niet serieus genomen worden).

Ann en stand-in van Ann : Pearl en Pipilotti
Manon en stand-in van Manon : Diann en Sisken
Simonne : Evelien
Frank : Gerrit
Waldek : Jussi
Rosa : Tine
Dré : RW
Sofie : Sarita
Femke : GB
Marie : MOmo
Michael : Valda
Walter : Frank

Het hoeft dus ook niet te verwonderen dat ze ons in menig etablissement nogal argwanend bekeken. De rest van de dag is al uitvoerig door mijn voorgangers besproken.
Wat me verder wel nog opgevallen is :
* in "de gouden vis" vinden ze de drank te sterk en laten ze er ongemerkt water in druppelen
* Kaarsjes zijn in Mechelen blijkbaar zeldzaam, net als wisselgeld trouwens
* zelfs met een boekje om de bestellingen op te nemen, is het toch mogelijk om een bestelling te vergeten
* roséwijn kennen ze ook al niet
* Menig cafébaas zal na onze doortocht werk gehad hebben met het weer terugzetten van tafels, stoelen, ....
* Naar een bowling gaan zonder te bowlen heeft ook wel iets

Maar aan alle liedjes komt een einde, dus toen was het tijd om afscheid te nemen (in verschillende etappes). Na een spurt voor de trein (waarbij we in de trein merkten dat GB niet mee was), 45minuten wachten in Brussel Noord (waar we als verandering nog eens buitengestoken zijn in een soort pizzaspel, omdat de uitbater wou sluiten), en een terugreis die deels in eerste klasse verliep (omdat ze de wagon waar wij zaten om een nog onbekende reden sloten), kwam ik moe terug in Oudenaarde aan, waar mijn privétaxi me al stond op te wachten.

Slotsom : het was een leuke dag, en zeker voor herhaling vatbaar.
0 x
Gesloten