Verslagen Forumuitstap Mechelen 16-04

Gesloten
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

gerrit schreef: Na de nodige verhuizingswerkzaamheden een zeer gezellige babbel gehouden, over de meest uiteenlopende onderwerpen (lesbisch-zijn, seks (nietwaar, GB?), vrouwen, ann & manon, holebi's: zeer uiteenlopend dus).
Dat was toch niet tegen jou? :twisted:
0 x
i feel almost everything
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

darling schreef:
gerrit schreef:Véél witte mannetjes gezien (Witte woede? de melkbrigade?)
Die witte mannetjes/vrouwtjes gingen naar een dance-evenement in Antwerpen waar je in het wit moest uitgedost zijn om binnen te mogen.
Idd ook op TV gezien? En waar je bovenal ook nog eens 40 euro moest neertellen om alleen nog maar binnen te mogen. Hopelijk hebben onze witte "vrienden" zich die avond en nacht ook geamuseerd. Forumuitstappen zijn alleszins budgetvriendelijker. :)
Laatst gewijzigd door Jussi op ma 18 apr 2005, 14:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Jussi schreef:
darling schreef:
gerrit schreef:Véél witte mannetjes gezien (Witte woede? de melkbrigade?)
Die witte mannetjes/vrouwtjes gingen naar een dance-evenement in Antwerpen waar je in het wit moest uitgedost zijn om binnen te mogen.
Idd ook op TV gezien? En waar je bovenal ook nog eens 40 euro moest neer tellen om alleen nog maar binnen te mogen. Hopelijk hebben onze witte "vrienden" zich die avond en nacht ook geamuseerd. Forumuitstappen zijn alleszins budgetvriendelijker. :)
Nee, niet op tv gezien. Vrienden van mij gingen daar naar toe, maar zulke dance-toestanden zijn niet aan mij besteed.
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Diann schreef:Ja wanneer is de volgende meeting??? Er was in ieder geval al afgesproken dat de volgende meeting in Leuven ging zijn :lol: :twisted:
Geen idee, er waren ook al stemmen voor de gentse feesten. Dus misschien de volgende "forumuitstapjes" naar de Gentse Feesten en/of Marktrock (Leuven) ? :)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
momo
Nog geen rang

Bericht door momo »

gerrit schreef:De twee dames die nadien prospectie gingen doen voor het middagmaal: CHAPEAU! Zelden zo'n slécht etablissement meegemaakt.
:boo: + :koffie: De boodschap is ondertussen al aangekomen hoor, gerrit.. Dankt u. En ik zeg altijd: degenen die niks doen, kunnen ook niks fout doen hè.. :twisted:
0 x
In my head there's a greyhound station
where I send my thoughts to far off destinations
momo
Nog geen rang

Bericht door momo »

frank schreef: Geen idee, er waren ook al stemmen voor de gentse feesten. Dus misschien de volgende "forumuitstapjes" naar de Gentse Feesten en/of Marktrock (Leuven) ? :)
Gentse Feesten Gentse Feesten Gentse Feesten
(momo heeft gesproken)

(gratis camping voor iglotentjes op ons dakterras) (Frank zal in het zijne wel diagonaal gaan liggen :lol: )
0 x
In my head there's a greyhound station
where I send my thoughts to far off destinations
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

momo schreef:
frank schreef: Geen idee, er waren ook al stemmen voor de gentse feesten. Dus misschien de volgende "forumuitstapjes" naar de Gentse Feesten en/of Marktrock (Leuven) ? :)
Gentse Feesten Gentse Feesten Gentse Feesten
(momo heeft gesproken)

(gratis camping voor iglotentjes op ons dakterras) (Frank zal in het zijne wel diagonaal gaan liggen :lol: )
Hoe mooi uw dakterras ongetwijfeld ook moge zijn, stel ik toch voor om tijdens de gentse feesten te feesten tot de niet-Gentenaars hun eerste (of tweede of derde) trein 's morgens naar huis kunnen nemen.

(Ik ben zo niet aan iglotentjes, ik begin al te rillen bij het woord iglo)

:D
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

'k vind de Gentse Feesten anders ook geen slecht idee...

'k heb trouwens vandaag mijn verlof ingediend om 10 dagen onbeperkt het beest te kunnen uithangen :mrgreen: (yeah, right :lol: ;) )
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
chien andalusia
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door chien andalusia »

Verdorie, ik kwam 's avonds in Mechelen aan en stuurde een sms naar Frank. Bleek dat jullie net vijf minuten weg waren... Dan maar uitgeweest met een kameraad, en iets bijgeleerd: als je een glas teveel op hebt, probeer dan niet tijdens het fietsen te kijken of je achterlicht nog brandt... Voor je 't weet lig je immers op je rug tussen een hoop ganzen met je fiets bovenop je... Enfin, dit even off topic.

Waar ik wel van verschoten ben, is de slechte ervaring met de Kookaburra. Normaliter is dat een héél tof café met vriendelijke bediening. Met oudjaar heb ik er tot elf uur 's morgens staan dansen... Gegeten heb ik er nog niet, maar ook op dat vlak geniet het een uitstekende reputatie. Jammer dat ze blijkbaar net zaterdag een bad day hadden...

Jullie hadden misschien beter "Den Akker" uitgekozen (ook op de Vismarkt), zoals ik Frank gezegd had aan de telefoon, daar is 't altijd super.

Blij dat jullie in De Gouden Vis geweest zijn. Mooi interieur, heerlijke bruine kroeg-sfeer, goeie muziek,... Eén van mijn favorieten om na een match van KV Mechelen uit te gaan!

Welk café was dat aan het station? Aangezien de tafels er gedekt moesten worden, veronderstel ik "La Flèche"?

Ik vind het in ieder geval heel jammer dat ik jullie gemist heb (maar kon echt niet vroeger komen), volgende keer beter!
0 x
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

chien andalusia schreef: Welk café was dat aan het station? Aangezien de tafels er gedekt moesten worden, veronderstel ik "La Flèche"?
Heel goed,... als een pijl raak geschoten,... :)
Ben jij daar ook al buitengevlogen?
0 x
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

chien andalusia schreef: Welk café was dat aan het station? Aangezien de tafels er gedekt moesten worden, veronderstel ik "La Flèche"?
inderdaad, daar hebben we heel de inboedel verbouwd ;)
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
chien andalusia
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door chien andalusia »

Jussi schreef:
Heel goed,... als een pijl raak geschoten,... :)
Ben jij daar ook al buitengevlogen?
Ja, inderdaad. We zaten daar 's op het terras, en wilden nog iets bestellen. Maar er kwam maar geen ober, en toen kregen we het lumineuze idee om met een gsm naar La Flèche te bellen... "Kunnen jullie nog eens naar tafel 36 komen asjeblieft?" Dat stelden ze niet erg op prijs...

Maar, eerlijk is eerlijk: je kan er voortreffelijk eten.
0 x
gentle butch
Nog geen rang

Bericht door gentle butch »

Diann schreef:Ja, waar blijft gb trouwens met haar foto's :twisted:
Ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig :lol:
Waarom zijn vrouwen altijd ongeduldig? :shock: :roll: Tja maar ik doe een grote inspanning hoor. De laatste dagen was het crossen en stressen vr allerlei dingen. Geen zin om alles te vertellen trouwens hoewel het goed gekomen is. :wink: Daarnaast moest ik ook een beetje van m'n vriendin genieten he als dat mag :D
Ik zet m'n verslag zo vlug mogelijk online en ik stuur de foto's door :wink: (Of nee ik hou ze voor mij alleen :twisted: )

Moet ik trouwens die foto doorsturen met die serveerster???? Op mijn foto zie je echt hoe knap ze was *kwijl kwijl* :twisted: :oops: Of nee een beetje censuur kan geen kwaad :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
Afbeelding
Knap knap knap *kwijl kwijl kwijl* :oops: :oops: :oops:
:P:P:P
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

gentle butch schreef: Moet ik trouwens die foto doorsturen met die serveerster???? Op mijn foto zie je echt hoe knap ze was *kwijl kwijl*
Ja graag,... en ik zou willen vragen om hem twee keer te sturen. Eén keer voor mijn vrouwelijke kant en één keer voor mijn andere kant :D.
0 x
Jodie
Nog geen rang

Bericht door Jodie »

'k heb er geen probleem mee dat die foto's online staan ;-)
Maar de andere liefst niet hé :twisted:
Uitsluitend bestemd voor de aanwezigen :wink:
0 x
Gesloten