Maar de anderen... Jussi, Tine, Sarita, Frank, Sisken, Momo, Valda, Darling, Pearl, Diann (was't goeie champagne???
Verslagen Forumuitstap Mechelen 16-04
-
gerrit
- Nog geen rang
- Contacteer:
Verslagen Forumuitstap Mechelen 16-04
Het is de bedoeling om hier de verslagen van de forumuitstap neer te schrijven. Het verslag van Eveline en mij volgt vanavond ergens, na het verplichte zondag-bezoek aan de ouders 
Maar de anderen... Jussi, Tine, Sarita, Frank, Sisken, Momo, Valda, Darling, Pearl, Diann (was't goeie champagne???
), Pipilotti, Christiaan, GB (en ben ik nog iemand vergeten??): voel je vrij!
Laatst gewijzigd door gerrit op zo 17 apr 2005, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
... there's a man in a smiling bag...
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Lees en huiver (voor de afwezigen) mee!
--
Hetero’s en niet-hetero’s, treinreizgers en niet-treinreizigers, westvlamingen en niet-westvlamingen, lesbo’s en niet-lesbo’s, bi’s en niet-bi’s, mannen met baarden en mannen zonder baarden, autorijders en niet-autorijders kortom bijna alle bevolkingsgroepen van het teerbeminde thuisforum hadden hun vertegenwoordigers naar de verzamelplaats in deze ongetwijfeld mooie vlaamse stad gestuurd. Enkel de jong-jongerenafdeling ontbrak. Het was wel even wachten op de minderheidsgroep van de autorijders want naar verluidt was het nogal moeilijk een parkeerplaats te vinden. Ja wat wil je met zo een bijeenkomsten, iedereen wil dan uiteraard in de buurt zijn. Maar het korte wachten gaf al meteen de kans voor een eerste voorstellingsronde waarna er dan toch maar met de gelegenheidsgids richting binnenstad getrokken werd. Zoals eminent forumlid ErWee reeds elders schreef, het kunnen nog ‘Barre Winters’ zijn in deze periode van het jaar (we schrijven april 2005). Wat volgde was dan, mede ingegeven uiteraard door de ‘Barre Winters’, een cocktail(!) van interieurs verbouwen (de tafels en de stoelen dan toch), drank, praten, drank, nog meer praten, eten (van al dat praten krijg je honger), buitengesmeten worden, drank, nog drank, opnieuw buitengesmeten worden, bowling (of was het nu geen bowling), trio’s voor 3 Euro 20 (wie doet beter?), praten (ja toch nog pogingen tot in onze toestand), nog drank en dit alles overladen met veel sigaretten en een paar sigaartjes. Het ene etablissment al wat beter dan het andere, de ene serveerster al wat vriendelijker dan de andere, de belgische kookkaburra wat minder dan de (enige echte) Australische kookkaburra en heel belangrijk de ene serveeerster al wat knapper dan de andere. Mijn vrouwelijke kant was zeer tevreden, ook over al de aanwezige forummers. En ah ja voor ik het vergeet, mijn andere kant was ook heel tevreden over al de forummers. De afwezigen hadden ongelijk, om een keer boutadisch af te sluiten en op naar de volgende! Merci à tout le monde!
--
Hetero’s en niet-hetero’s, treinreizgers en niet-treinreizigers, westvlamingen en niet-westvlamingen, lesbo’s en niet-lesbo’s, bi’s en niet-bi’s, mannen met baarden en mannen zonder baarden, autorijders en niet-autorijders kortom bijna alle bevolkingsgroepen van het teerbeminde thuisforum hadden hun vertegenwoordigers naar de verzamelplaats in deze ongetwijfeld mooie vlaamse stad gestuurd. Enkel de jong-jongerenafdeling ontbrak. Het was wel even wachten op de minderheidsgroep van de autorijders want naar verluidt was het nogal moeilijk een parkeerplaats te vinden. Ja wat wil je met zo een bijeenkomsten, iedereen wil dan uiteraard in de buurt zijn. Maar het korte wachten gaf al meteen de kans voor een eerste voorstellingsronde waarna er dan toch maar met de gelegenheidsgids richting binnenstad getrokken werd. Zoals eminent forumlid ErWee reeds elders schreef, het kunnen nog ‘Barre Winters’ zijn in deze periode van het jaar (we schrijven april 2005). Wat volgde was dan, mede ingegeven uiteraard door de ‘Barre Winters’, een cocktail(!) van interieurs verbouwen (de tafels en de stoelen dan toch), drank, praten, drank, nog meer praten, eten (van al dat praten krijg je honger), buitengesmeten worden, drank, nog drank, opnieuw buitengesmeten worden, bowling (of was het nu geen bowling), trio’s voor 3 Euro 20 (wie doet beter?), praten (ja toch nog pogingen tot in onze toestand), nog drank en dit alles overladen met veel sigaretten en een paar sigaartjes. Het ene etablissment al wat beter dan het andere, de ene serveerster al wat vriendelijker dan de andere, de belgische kookkaburra wat minder dan de (enige echte) Australische kookkaburra en heel belangrijk de ene serveeerster al wat knapper dan de andere. Mijn vrouwelijke kant was zeer tevreden, ook over al de aanwezige forummers. En ah ja voor ik het vergeet, mijn andere kant was ook heel tevreden over al de forummers. De afwezigen hadden ongelijk, om een keer boutadisch af te sluiten en op naar de volgende! Merci à tout le monde!
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Ik heb nog net het berichtje dat ik hierna gepost had kunnen verwijderen, althans dat dacht ik,... (maar dat was wel buiten Satine gerekendsatine schreef: er zitten hier wel een pak minderjarigen op het forum he !![]()
Laatst gewijzigd door Jussi op zo 17 apr 2005, 11:58, 2 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Pearl
- Poster rang 1

Zaterdag 16 april. 7.30u uit bed - veel te vroeg - koffie, douche, tram, trein naar Leuven. "Leuven: 10 minuten vertraging." De dag begint goed.
Té vroeg om mijn relativeervermogen aan te tasten: boekje en relaxen. Het wordt een fijne dag. Uitgestapt in Leuven, plaske gedaan en hop richting Mechelen. (Diann was bang voor al die rare forummers, vandaar dat ik haar tot in Mechelen begeleid heb.) Parkeerplaatsen station zijn niet gemakkelijk te vinden, of toch geen die nog vrij zijn. Na 10 minuten zoeken de grote parking gevonden. Ondertussen een ongeduldig Sisken die smst waar we blijven, want iedereen is er al. Via de achterkant van het station naar binnen geslopen. Een groep gezichten achter het venster aan de voorkant, gezichten die zich een voor een ook omdraaien als we in het vizier komen. Na een korte wie-ben-jij-gok-ronde en een subtiele keuring, kunnen we - onder de paraplu's - richting Mechelen 'stad' trekken.
Café 1. Na heel wat gesleur met tafels in stoelen, kunnen we ons knus installeren. Koffie, cola (en light), chocolademelk, bier en kriek (zonder Lindemans), ieder zijn smaak - ik hield het verlopig sober. Vooral Eveline en Gerrit, Diann, Jussi en Tine in mijn vizier. Sisken net iets te ver weg.
Momo en Pipilotti Rist op verkenning voor een middagmaal.
"Café 2": Eet - en ambiancehuisje (de kleine lettertjes: gelieve de ambiance zelf mee te brengen), mét heropende keuken, gesloten om 15u, zonder kaarsjes en overheerlijke spaghettisoep. Gerrit combineerde deze laatste graag met een croissant. Iedereen was ook heel even in de ban van Siskens nieuwe huisdier: de muskusrat Siskansiveria (vanavond op het menu).
"Café 3": Opnieuw getrek en gesleur, maar we voelden ons welkom. Holebifilms, A & M, sextalk, verleidingstrucs en palm: uitstekende combinaties. Fijn fijn, tot men ons subtiel kwam zeggen dat ze de tafels tegen 18u wilden dekken.
"Café 4": bowling zonder bowlen. Eveline een croque als dessert en Gerrit loempia's - en mens zou vragen waar ze dat allemaal steken na die 2 borden spaghetti en 5 croissants. Opnieuw fijn: smsjes, aandacht gevraagd worden (hé GB'ke?), knuffels en uiteindelijk hét afscheid.
Volgende week opnieuw?
Café 1. Na heel wat gesleur met tafels in stoelen, kunnen we ons knus installeren. Koffie, cola (en light), chocolademelk, bier en kriek (zonder Lindemans), ieder zijn smaak - ik hield het verlopig sober. Vooral Eveline en Gerrit, Diann, Jussi en Tine in mijn vizier. Sisken net iets te ver weg.
Momo en Pipilotti Rist op verkenning voor een middagmaal.
"Café 2": Eet - en ambiancehuisje (de kleine lettertjes: gelieve de ambiance zelf mee te brengen), mét heropende keuken, gesloten om 15u, zonder kaarsjes en overheerlijke spaghettisoep. Gerrit combineerde deze laatste graag met een croissant. Iedereen was ook heel even in de ban van Siskens nieuwe huisdier: de muskusrat Siskansiveria (vanavond op het menu).
"Café 3": Opnieuw getrek en gesleur, maar we voelden ons welkom. Holebifilms, A & M, sextalk, verleidingstrucs en palm: uitstekende combinaties. Fijn fijn, tot men ons subtiel kwam zeggen dat ze de tafels tegen 18u wilden dekken.
"Café 4": bowling zonder bowlen. Eveline een croque als dessert en Gerrit loempia's - en mens zou vragen waar ze dat allemaal steken na die 2 borden spaghetti en 5 croissants. Opnieuw fijn: smsjes, aandacht gevraagd worden (hé GB'ke?), knuffels en uiteindelijk hét afscheid.
Volgende week opnieuw?
0 x
i feel almost everything
-
momo
- Nog geen rang
-
momo
- Nog geen rang
Een daad die nu al de geschiedenis inging..Pearl schreef:Momo en Pipilotti Rist op verkenning voor een middagmaal.
"Café 2": Eet - en ambiancehuisje (de kleine lettertjes: gelieve de ambiance zelf mee te brengen), mét heropende keuken, gesloten om 15u, zonder kaarsjes en overheerlijke spaghettisoep.
0 x
In my head there's a greyhound station
where I send my thoughts to far off destinations
where I send my thoughts to far off destinations
-
Pearl
- Poster rang 1

- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Morgen met frisse moed er terug tegenaan,... uw pen zal nogal vloeien dan,... en ze (uw pen dus) zal er zeer tevreden over zijn dat ze nog eens kan vloeien,...momo schreef:Mijn pen vloeit niet al te zeer, ik denk dat ik het bij deze zal laten aan de anderen, die eer![]()
![]()
(lees: momo heeft last van een writer's block, tja, het kan de besten overkomen hè)
*Doe het voor uw pen*
0 x
-
frank
- Poster rang 4

-
gerrit
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
frank
- Poster rang 4

om alvast eens te oefenen : http://www.bob.be/nl/fun/game.htm
maar we zijn aan t afwijken. t ging hier over de meeting-verslagen.
maar we zijn aan t afwijken. t ging hier over de meeting-verslagen.
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
sisken
- Poster rang 2

hm... wat heb ik hier nu eigenlijk nog aan toe te voegen 
forumuitstap naar Mechelen
=
rotweer
prettig gezelschap
slecht eten
goeie drank