MeetingII: 16april2005-Mechelen
-
Valda
- Poster rang 1

Het is beslist! Ik kom met de trein! Eerst naar Brussel Noord en daar overstappen op de trein naar Mechelen, die om 10.59u aankomt!
Is er eigenlijk al beslist wat we gaan doen? Gaat speelgoedmuseum nog door? Want anders is een B-dagtrip misschien goedkoper...
Ik heb het even opgezocht en een B-dagtrip zou me 15,20 euro kosten (treinticket heen en terug, inkom museum en drankje inbegrepen) terwijl een gewone heen en terugreis naar Mechelen me 19,40 euro zou kosten...
Is dit niet heel bizar?
Is er eigenlijk al beslist wat we gaan doen? Gaat speelgoedmuseum nog door? Want anders is een B-dagtrip misschien goedkoper...
Ik heb het even opgezocht en een B-dagtrip zou me 15,20 euro kosten (treinticket heen en terug, inkom museum en drankje inbegrepen) terwijl een gewone heen en terugreis naar Mechelen me 19,40 euro zou kosten...
Is dit niet heel bizar?
0 x
tomorrow is another day...
-
sisken
- Poster rang 2

ik geloof dat we afgesproken hebben om gewoon in de stad een beetje te gaan rondlopen... kwestie van elkaar op die manier beter te leren kennen heValda schreef:Het is beslist! Ik kom met de trein! Eerst naar Brussel Noord en daar overstappen op de trein naar Mechelen, die om 10.59u aankomt!
Is dit niet heel bizar?
en zeker dat het duurder uitkomt voor jou om gewoon een ticket te kopen? want in 't weekend zijn de biljetten normaal gezien goedkoper...
je kan natuurlijk altijd een B-Dagtrip kopen he, zelfs al gaan we niet naar het museum, als het dan toch goedkoper is... je zou de eerste niet zijn die de NMBS er op legt
'k heb het ff voor mijzelve gecheckt:
normaal gezien betaal ik 5.50 € enkel in de week
maar... met een weekendbiljet (heen en terug) is het slechts 6.20 €
en een B-Dagtrip naar het Speelgoedmuseum zou mij al 13.70 € kosten...
Laatst gewijzigd door sisken op vr 08 apr 2005, 16:18, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
-
eveline
- Nog geen rang
- Contacteer:
ieps... zal de lijst dan nog eens updaten morgen...
aan welk station in mechelen spreken we af, voor speelgoedmuseum nekkerspoel of gewoon mechelen... als we naar stad gaan is het beter gewoon mechelen te nemen dan zitten we onmiddellijk in stad. kwestie van elkaar niet te mislopen he!
Ik kijk er alvast super naar uit!
aan welk station in mechelen spreken we af, voor speelgoedmuseum nekkerspoel of gewoon mechelen... als we naar stad gaan is het beter gewoon mechelen te nemen dan zitten we onmiddellijk in stad. kwestie van elkaar niet te mislopen he!
Ik kijk er alvast super naar uit!
0 x
- Sarita Therror
- Poster rang 3

-
Essa
- Nog geen rang
Heb tot op het laatste moment gewacht om zeker te zijn, maar het is officieel: ik kan volgende week niet mee. De draadjes mogen pas op het einde van de week uit mijne voet en ik moet mij daarna nog een week kalm houden
. Mensen met draagstoelen mogen zich wel altijd aanmelden

0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
sisken
- Poster rang 2

ok, voor zover ik weet is dit de afspraak (ze zullen mij wel verbeteren als 't niet zo is
):
- iedereen wordt verwacht rond 11.00 in het station van Mechelen (NIET dat van Nekkerspoel, gewoon Mechelen)
- er wordt NIET naar het Speelgoedmuseum/Technopolis gegaan, we gaan gewoon ronddolen in de stad als de eerste de beste toeristen
voilà, hopelijk kan iedereen zich hier een beetje in vinden
btw: ik ga ook niet vanuit Kortrijk vertrekken, ik zit al dichter bij Mechelen dan dat
opletten mensen die van West-Vlaanderen komen! tussen Kortrijk en Waregem is er GEEN verbinding voorzien op 16/04 ze zijn aan 't werken en je hebt vervangbussen waardoor je zéker een aansluiting kwijt bent... (heb het ook meegemaakt een paar weken geleden en 't is écht niet plezant)
- iedereen wordt verwacht rond 11.00 in het station van Mechelen (NIET dat van Nekkerspoel, gewoon Mechelen)
- er wordt NIET naar het Speelgoedmuseum/Technopolis gegaan, we gaan gewoon ronddolen in de stad als de eerste de beste toeristen
voilà, hopelijk kan iedereen zich hier een beetje in vinden
btw: ik ga ook niet vanuit Kortrijk vertrekken, ik zit al dichter bij Mechelen dan dat
opletten mensen die van West-Vlaanderen komen! tussen Kortrijk en Waregem is er GEEN verbinding voorzien op 16/04 ze zijn aan 't werken en je hebt vervangbussen waardoor je zéker een aansluiting kwijt bent... (heb het ook meegemaakt een paar weken geleden en 't is écht niet plezant)
0 x
Come and play with us, Danny.
-
Marguerite
- Nog geen rang
-
chien andalusia
- Nog geen rang
- Contacteer:
- Sarita Therror
- Poster rang 3

-
frank
- Poster rang 4

- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Sommigen kunnen misschien al een seniorenbiljet kopen (is ook voordelig)frank schreef: Niet iedereen heeft de leeftijd meer om een Go-Pass te gebruiken hé.
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
-
chien andalusia
- Nog geen rang
- Contacteer:
Ik zal er niet bij zijn, vrees ik. Met pijn in het hart, maar ik kan het me financieel écht niet permitteren. En ik ken mezelf, eens ik op café zit...
Wat ik wel kan doen, is in de loop van de dag 's langskomen. Ik ben namelijk heel benieuwd naar een aantal gezichten, en eventueel kan ik ook een paar leuke dingen wijzen (ik ken Mechelen een beetje aangezien ik er na 't voetbal vaak uitga). Ik zal m'n gsm-nummer doorgeven aan eveline.
Wat ik wel kan doen, is in de loop van de dag 's langskomen. Ik ben namelijk heel benieuwd naar een aantal gezichten, en eventueel kan ik ook een paar leuke dingen wijzen (ik ken Mechelen een beetje aangezien ik er na 't voetbal vaak uitga). Ik zal m'n gsm-nummer doorgeven aan eveline.
0 x
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Ah nee hij wil juist niet op café gaan schrijft hem zelf. Lees hieronder maar,...frank schreef:Da's nu ook een voorstel dat op niks trekt hé, tine.tine schreef:Chien, kun je ons niet eerst gidsen langs de mooiste plaatsen van Mechelen en het dan aftrappen vóór we een café binnenstappen?![]()
"toon eens waar de goeie plekjes zijn en dan hebben we je niet meer nodig"![]()
chien wil ook wel op z'n gemak eens een pintje drinken hé.![]()
chien schreef: Ik zal er niet bij zijn, vrees ik. Met pijn in het hart, maar ik kan het me financieel écht niet permitteren. En ik ken mezelf, eens ik op café zit...
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)