Eric
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
ik dacht vandaag effe dat hij aan Michael zou vragen om te bellen, dokters onder mekaar daar geldt dat beroepsgeheim niet zo zwaar hè...
En Martine mens ge overdrijft serieus, zeg het dan toch gewoon. Ge maakt het alleen maar erger en erger door te blijven liegen en bedriegen.
Ik kan haar wel begrijpen (ze is verliefd op Arno, tja daar kan ze nu ni echt veel meer aan doen) maar ik kan het niet begrijpen dat ze zo drastisch blijft ontkennen en Eric de grote schuldige maken met haar nephuilbuien gewoon maar om compassie op te wekken
En Martine mens ge overdrijft serieus, zeg het dan toch gewoon. Ge maakt het alleen maar erger en erger door te blijven liegen en bedriegen.
Ik kan haar wel begrijpen (ze is verliefd op Arno, tja daar kan ze nu ni echt veel meer aan doen) maar ik kan het niet begrijpen dat ze zo drastisch blijft ontkennen en Eric de grote schuldige maken met haar nephuilbuien gewoon maar om compassie op te wekken

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wat ik ook niet begrijp is dat Arno het prima vindt dat ze tegen Eric blijft liegen... Ik neem toch aan dat hij juist zou willen dat Martine voor hem kiest? Nu lijkt het wel alsof hij het wel prima vindt zo... Martine komt "snoepen" bij hem, en gaat thuis bij Eric "eten" zeg maar... Beetje vreemd vind ik dat!
Wat Martine nu doet komt ook mij bekend voor. Er zijn mensen die juist hun partner af gaan blaffen, terwijl ze zelf vreemd gaan. Ze doen dat misschien wel om een erg boze/jalourse reactie uit te lokken, zodat ze kunnen zeggen van: "kijk, hij/zij is ook niet vriendelijk/netjes tegen mij!" en zich daardoor minder schuldig gaan voelen ofzo... Ik zou anders niet weten waarom het zo gebeurt...
Ik vind het in elk geval misselijkmakend hoe Martine zich nu opstelt. In mijn ogen verdient dat geen respect. Dat je verliefd wordt is tot daar aan toe, maar neem dan je verantwoordelijkheden, en hou je partner niet nog meer voor de gek als je al gedaan hebt. Je doet iemand zo alleen maar extra veel pijn, en dat lijkt mij toch in geen geval fatsoenlijk!
Ze is ook totaal niet bezig met het feit dat ze Eric pijn doet op dit moment. Ze is alleen maar bezig met haar eigen stoep schoonvegen. In mijn ogen verdient Eric beter hoor!
Wat Martine nu doet komt ook mij bekend voor. Er zijn mensen die juist hun partner af gaan blaffen, terwijl ze zelf vreemd gaan. Ze doen dat misschien wel om een erg boze/jalourse reactie uit te lokken, zodat ze kunnen zeggen van: "kijk, hij/zij is ook niet vriendelijk/netjes tegen mij!" en zich daardoor minder schuldig gaan voelen ofzo... Ik zou anders niet weten waarom het zo gebeurt...
Ik vind het in elk geval misselijkmakend hoe Martine zich nu opstelt. In mijn ogen verdient dat geen respect. Dat je verliefd wordt is tot daar aan toe, maar neem dan je verantwoordelijkheden, en hou je partner niet nog meer voor de gek als je al gedaan hebt. Je doet iemand zo alleen maar extra veel pijn, en dat lijkt mij toch in geen geval fatsoenlijk!
Ze is ook totaal niet bezig met het feit dat ze Eric pijn doet op dit moment. Ze is alleen maar bezig met haar eigen stoep schoonvegen. In mijn ogen verdient Eric beter hoor!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
En daar blijf ik bijPowerzorro schreef:Eric heeft alle recht om woedend te zijn op zijn vrouw. Buitengooien die handel!

Dacht ik gisteren ook aan. Misschien vraagt die het vandaag ofzo? Ik denk dat de kans groot is dat het met die psychiater te bellen zal uitkomen.Mieke schreef:ik dacht vandaag effe dat hij aan Michael zou vragen om te bellen, dokters onder mekaar daar geldt dat beroepsgeheim niet zo zwaar hè...
0 x
-
- Nog geen rang
-
- Poster rang 4
Hij heeft (voorlopig) ook geen poot om op te staan hé dat Martine haar bedriegt. Enkel die anonieme mailtjes waar nog niks bezwarends in staat, Martine's afstandelijke gedrag en t feit dat Arno wel heel rap inging op dat smske. En Martine heeft vandaag gezegd dat ze afstandelijker is omdat ze met die verkrachter in haar hoofd zit en omdat Eric nu ook niet z'n huwelijk op het spel wil zetten met een pak vermoedens geeft hij haar het voordeel van de twijfel.Marthe schreef:Eric gelooft (vertrouwt) Martine...![]()
Hij is op zijn stappen teruggekeerd... Snap er niets van
Amaai, hij gaat nog verschieten als Sofie, de enige die nog vind dat Martine 'iets' uit te leggen heeft, gelijk krijgt...
Maar sja, als straks uitkomt dat ze hem wel degelijk bedriegt zal het allemaal nog harder aankomen natuurlijk.

0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.
-
- Poster rang 1
Eric is nog altijd geen vrouw hé frank!frank schreef:Hij heeft (voorlopig) ook geen poot om op te staan hé dat Martine haar bedriegt. Enkel die anonieme mailtjes waar nog niks bezwarends in staat, Martine's afstandelijke gedrag en t feit dat Arno wel heel rap inging op dat smske. En Martine heeft vandaag gezegd dat ze afstandelijker is omdat ze met die verkrachter in haar hoofd zit en omdat Eric nu ook niet z'n huwelijk op het spel wil zetten met een pak vermoedens geeft hij haar het voordeel van de twijfel.Marthe schreef:Eric gelooft (vertrouwt) Martine...![]()
Hij is op zijn stappen teruggekeerd... Snap er niets van
Amaai, hij gaat nog verschieten als Sofie, de enige die nog vind dat Martine 'iets' uit te leggen heeft, gelijk krijgt...
Maar sja, als straks uitkomt dat ze hem wel degelijk bedriegt zal het allemaal nog harder aankomen natuurlijk.

Maar ik vond 't wel raar dat Eric zo plots ineens helemaal van standpunt veranderde... Maar 't is misschien inderdaad wel begrijpelijk. Want Martine zei toch ook, als je durft bellen naar die psychiater is 't gedaan tussen ons.. Denk niet dat Eric dat wil! Die ziet Martine echt wel heel graag... Natuurlijk zal 't wel dubbel zo hard aankomen als nu blijkt dat Sofie toch gelijk had!
0 x
Runaway Dreamer
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Nog geen rang
Goh, ik had gisteren zo'n medelijden met Eric! Hij heeft niks misdaan, maar tegelijk verliest hij alles. Er kon zelfs geen sorry af van Martine haar kant.
Ook van mij een dikke pluim voor Kurt, schitterend gedaan!
Ook van mij een dikke pluim voor Kurt, schitterend gedaan!
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Nog geen rang