Ik ben grotendeels gevoelig (alé, nie gevoelig, maar gewoon goedaardigKiri schreef:idd het is wel goed dat ze ook eens de gevoelige kant van de mannen laten zien. want ik denk dat wel iedereen zo'n kant heeft. sommige laten die gewoon iets meer zien dan anderen.
Waldek Kosinski (Bart Van Avermaet)
-
Mario
- Nog geen rang
- Contacteer:
0 x
-
Mirreke
- Nog geen rang
Ik zie Waldek echt wel graag spelen, vooral zijn accent vind ik om te gieren
Ik vraag me alleen soms af, als hij zo hele scenes heeft moeten opnemen of dat hij zich soms niet vergist als hij iets tegen zijn vrouw ofzo zegt
Nee, hij doet dat echt goed!!!
En zeker zoals hij tenminste tegen Mathilde ingaat
Ik vraag me alleen soms af, als hij zo hele scenes heeft moeten opnemen of dat hij zich soms niet vergist als hij iets tegen zijn vrouw ofzo zegt
Nee, hij doet dat echt goed!!!
En zeker zoals hij tenminste tegen Mathilde ingaat
0 x
Sing Polly Wolly Doodle All Day :love:
-
gerrit
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
gentle butch
- Nog geen rang
- satine
- Poster rang 5

- x 1679
- x 2603
Ik heb Waldek altijd een leuk en sympathiek personage gevonden, maar in deze situatie met Kasper, met zijn overdreven zeemzoeterig gedoe.......
ne mens zou bijna hopen dat hij terug naar Polen gaat!
ik ben altijd bang dat hij die jongen één van de dagen gaat 'binnendoen' om het op zijn Bomans' te zeggen.
ne mens zou bijna hopen dat hij terug naar Polen gaat!
ik ben altijd bang dat hij die jongen één van de dagen gaat 'binnendoen' om het op zijn Bomans' te zeggen.
0 x
-
sisken
- Poster rang 2

daar ben je niet alleen in... als ik daar zou toekomen en één of andere vent gaat me zo be"moeder"en, 'k zou toch mijn bedenkingen krijgen hoorsatine schreef:ik ben altijd bang dat hij die jongen één van de dagen gaat 'binnendoen' om het op zijn Bomans' te zeggen.
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Forever... and ever... and ever.
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Helemaal mee eens. Vooral toen ze elkaar om de nek vielen een tijdje geleden, gingen mijn "nekharen" overeind staan zeg maar.satine schreef:Ik heb Waldek altijd een leuk en sympathiek personage gevonden, maar in deze situatie met Kasper, met zijn overdreven zeemzoeterig gedoe.......![]()
ne mens zou bijna hopen dat hij terug naar Polen gaat!![]()
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Mette Marit
- Poster rang 2

- Luc
- Poster rang 4

-
frank
- Poster rang 4

Of onze Casper is een meester-inbreker.Luc schreef:Ja, inderdaad, na die diefstal in Baguet, zou je toch verwachten dat ze een slotje bijkopen, maar neen hoorMette Marit schreef:"ik hoe van oe"
djezes!!!!
Laten ze 's nachts de deur van het cafe open misschien dat die capser ineens in hunne zetel lag te slapen???
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Be there at ten.