Hij zegt maar hier en daar een woord in 't West-Vlaams en dat komt niet geloofwaardig over, vind ik.frank schreef:onnatuurlijk ? Da's toch zalig, dat vettig West-Vlaams.Pearl schreef:Ik vind het ook soms wat onnatuurlijk overkomen als Walter en Eric praten.
Slechtste Acteur
-
- Poster rang 1
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 1
Ziet ze er dan zo mannelijk uit?willem93 schreef:Pearl schreef:Je bent wel heel wat acteurs en actrices vergeten ....
Het zijn enkel acteurs, maar blijkbaar heb ik rosa er ook bijgezet

Ik heb voor Arno gekozen omdat ik die toch nog steeds niet kan zien.. Brrrr.. Maar na hem komt zeker Franky!! De vorige Franky was veeeeeeeel beter!
0 x
Runaway Dreamer
- Luc
- Poster rang 4
Hoe komt dat Eric nog maar 2 stemmen heeft als frank, thuisfan en ik daar op gestemd hebben
Nu, Franky en Joren is wel te begrijpen, maar die zien we gelukkig niet veel.
Stany en Mo vind ik qua spraak nogal slecht, maar hun mimiek vind ik eigenlijk wel goed.
Ik heb dan maar voor Eric gekozen, inderdaad, soms te vaak aframmelen en mimiek is ook niet altijd gepast. Heb hem wel al eens momenten goed zien spelen ook, maar algemeen gezien vind ik hem niet zo goed en vond ik hem als Modest beter.

Nu, Franky en Joren is wel te begrijpen, maar die zien we gelukkig niet veel.
Stany en Mo vind ik qua spraak nogal slecht, maar hun mimiek vind ik eigenlijk wel goed.
Ik heb dan maar voor Eric gekozen, inderdaad, soms te vaak aframmelen en mimiek is ook niet altijd gepast. Heb hem wel al eens momenten goed zien spelen ook, maar algemeen gezien vind ik hem niet zo goed en vond ik hem als Modest beter.
0 x
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- x 435
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
-
- Poster rang 4
-
- Nog geen rang
Volgens mij is het ook gemakkelijker om te improviseren en er eigen woorden bij te gooien wanneer je een lange scene moet spelen waarin je kwaad bent, dat komt dan veel natuurlijker over. De vorige weken kon hij op hij in zijn volledige tekst ('goeiemorgen Martine, goed geslapen') weinig eigen inbreng steken en dat klinkt dan geforceerder.
Mij valt het op dat wie maar af en toe een zinneke mag zeggen in Thuis veel sneller als 'slecht' wordt aanzien en beter wordt naarmate de rol belangrijker wordt.
Mij valt het op dat wie maar af en toe een zinneke mag zeggen in Thuis veel sneller als 'slecht' wordt aanzien en beter wordt naarmate de rol belangrijker wordt.
0 x
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky, and I thought to myself, where the heck is the ceiling?
-
- Nog geen rang