Personage waar ik mij het meest aan erger

Gesloten
blabla
Nog geen rang

Bericht door blabla »

Ik erger mij nog altijd aan de bomansen, elke dag komen ze er wel in, een zever-verhaalijn, en éten dat die doen, als ge ze ni ziet aan de ontbijttafel , dan is het aan de tafel met het avondeten.

Den Dré hangt ook al weken mijn voeten uit, man man, das nen echte zagevent geworden, Dré, laat Michael en Marie nu eens met rust. En stopt met zagen, want zelfs Jenny is uw gezaag aan het beu worden.

En dan de Stan, tot voor enkele maanden vond ik dat nog een interessant figuur, maar ze zijn die stomme verhaallijn zo aan het uitsmeren, zo voorspelbaar ook, pfffff wordt daar erg moe van!

Gelukkig zijn er nog schattige Ann en Manon, de formidabele Marianne, den toffe Walter, ons Roza die eindelijk terug wat beter gezind is, grappige Eric, krachtig Femke en domme Angele... anders zou ik direct stoppen met kijken.
0 x
just me
Nog geen rang

Bericht door just me »

ik erger mij aan Marie haar oren.... :wink:
0 x
'je me changerai en or pour que tu m'aimes encore'
Jussi
Poster rang 1
Poster rang 1
Contacteer:

Bericht door Jussi »

Nog eventjes volhouden,... zolang zullen we Dré niet meer zien,...
Begin al maar na te denken aan wie je je het meeste zult ergeren als het personage van Dré naar de achtergrond verdwenen is,...

Off Topic: Garfield rules!
0 x
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Jussi schreef: Begin al maar na te denken aan wie je je het meeste zult ergeren als het personage van Dré naar de achtergrond verdwenen is,...
Stany ? Yvette ? we vinden wel iemand :lol:
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

Luc schreef:
Jussi schreef: Begin al maar na te denken aan wie je je het meeste zult ergeren als het personage van Dré naar de achtergrond verdwenen is,...
Stany ? Yvette ? we vinden wel iemand :lol:
Ann & Manon :twisted:
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
Lieslieslies
x 435

Bericht door Lieslieslies »

Ik erger mij aan stomme Arno :x klootzak Wildiers :evil: en Marianne die zichzelf geweldig vindt :!:
0 x
ikke@
x 435

Bericht door ikke@ »

Ik erger mij vooral aan Yvette van over-acting gesproken. Kan altijd zo overdreven doen.
Arno zo ne mottige en die taal die super rollende R
Frank zijn houding is gewoon ééntonig altijd da kappen op Angèle en die vuile praat voor efkes is da goed maar het is wat afgezaagd vind ik. Maar langs de andere kant het zou frank niet meer zijn eh zonder die vettige praat.
0 x
Mirreke
Nog geen rang

Bericht door Mirreke »

Ik begin me meer en meer te ergeren aan Aisha, azo zagen dat ze de laatste tijd doet en altijd zo truttig :?
Voor de rest valt het nog mee :lol: al erger ik me wel aan sommige personen maar dat is gewoon hun rol dan waar ik me vooral aan erger :wink:
0 x
Sing Polly Wolly Doodle All Day :love:
darling
Nog geen rang

Bericht door darling »

Als personages erger ik momenteel (de laatste weken) aan

Stany
Yvette
Swerts
Tamara
0 x
mayanon
Nog geen rang

Bericht door mayanon »

1. Yvette
2. Cois
3. Rosa
0 x
evelien
Nog geen rang

Bericht door evelien »

IK ERGER MIJ DOOOOOD AAN AISHA EN EVA :twisted:

Twee seutepreuten naar mijn mening. De actrices die dan die rollen spelen vin ik ook alles behalve goed :roll:
Eva en Aisha hebben zo'n flauwe stemmekes en praten altijd op een vreselijke zaagtoon. Ik erger mij ook mateloos aan de naieviteit van Eva. :wink:

Maar de rest van de acteurs van Thuis, vinnik echt wel goe (tja, buite stan en yvette, die vink ook ni zo super)
0 x
inge
Nog geen rang

Bericht door inge »

Ik erger mij aan Eva, komaan als iemand bij u intrekt en zich met alles wat ook maar iets met uw leven te maken heeft bemoeid zette die normaal gezien toch buiten he, dan moogde nog zo'n groot seutepreutje zijn!!!!
Ik erger mij momenteel ook aan die verschillende snuiten die Martine trekt om maar niet de waarheid te zeggen.
En aan Wildiers die zo smerig opzoek is naar dingen om Luc int gevang te kunnen krijgen en daarmee andere mogelijk aanwijzingen i v m die verkrachting links laat liggen.
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
~°Val°~
Nog geen rang

Bericht door ~°Val°~ »

LOL zo grappig om die reacties hier te lezen :D

ik erger mij aan (als personages wel te verstaan, want het zijn stuk voor stuk goeie acteurs!)

-Eva: al zoveel keren gezegd, veeel te naief en zo zagerig en stoot mensen af;

-Martine: idd die gezichten da ze altijd trekt :D en da nooit kunnen beslissen Arno of Eric, wordt er gek van :P

-Eric: veel te opvliegend als ge et mij vraagt.. kword altijd zenuwachtig als diene opt scherm komt :?

-Manon[/b]&Ann als koppel: soms vindk het een beetje een té happy koppeltje en tword dan ook te overdreven vind ik.. Tis goed dat ze willen proberen lesbiennes in beeld te brengen enzo maar het gaat gewoon soms té goed tussen hen :?
0 x
*Feel The Joy*Afbeelding
Ann-Manon
Nog geen rang

Bericht door Ann-Manon »

Eva is echt wel te irritant aan het worden, vroeger was ze irritant, maar nu echt nog erger =O En Marie irriteert me ookal =P Het is mss wel goed dat Thuis ff van het scherm gaat, straks begint iedereen me nog te irriteren =P
0 x
Marianne: "Ik heb met ne verkrachter in bed gelegen!"
Ann: "Ow hebt ge daar iets van gemerkt, in bed?"
inge
Nog geen rang

Bericht door inge »

Tja Eva gaat er ff uit 8) en Marie ... tja... wieweet wordt die wel minder irritant als het uit is me Michael :wink:
0 x
Anamana coola rawe akala
Aya doo aya
Gesloten