Cois
-
- Poster rang 1
Is het zeker dat het geld van zijn scheiding komt?Luc schreef:En de juwelen komen van bij Huysman in Eeklo. Ik ben daar ook al geweest.
De Cois begint wel een beetje heel zielig te worden. Voor wat dienden die 2 rozen: om Angele te verleiden ofzo??
En als het geld is van zijn scheiding, dan moet hij daar nie mee stoefen, dat is zijn eigen geld. Het zou er nog aan moeten mankeren.
0 x
Runaway Dreamer
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
-
- Poster rang 4
-
- x 435
-
- Poster rang 4
cois is gewoon suuuuuuuuuuppppppppppppperzielig dat het echt grappig wordt!!
Allez da hij blijft achter Angele aanlopen, ander en beter hè coiske. Ma zo maakt ge u echt belachelijk zo er achter aan blijven lopen
Vooral toen hij met geld begon te zwaaien da was echt het toppunt

Allez da hij blijft achter Angele aanlopen, ander en beter hè coiske. Ma zo maakt ge u echt belachelijk zo er achter aan blijven lopen

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
-
- Nog geen rang
- Contacteer:
Awel, ik blijf de Cois fantastisch vinden! Liever iemand die afwezig was toen het grote verstand werd uitgedeeld maar wél authentiek, lief en gevoelig is dan een ordinaire koe die zich tevergeefs grote mensen-allures probeert aan te meten zoals Angèle.Mieke schreef:cois is gewoon suuuuuuuuuuppppppppppppperzielig dat het echt grappig wordt!!![]()
Allez da hij blijft achter Angele aanlopen, ander en beter hè coiske. Ma zo maakt ge u echt belachelijk zo er achter aan blijven lopen![]()
0 x
-
- Poster rang 4
mja ik moet Angele ook ni ze, geen één van de twee duschien andalusia schreef:Awel, ik blijf de Cois fantastisch vinden! Liever iemand die afwezig was toen het grote verstand werd uitgedeeld maar wél authentiek, lief en gevoelig is dan een ordinaire koe die zich tevergeefs grote mensen-allures probeert aan te meten zoals Angèle.Mieke schreef:cois is gewoon suuuuuuuuuuppppppppppppperzielig dat het echt grappig wordt!!![]()
Allez da hij blijft achter Angele aanlopen, ander en beter hè coiske. Ma zo maakt ge u echt belachelijk zo er achter aan blijven lopen![]()

En Cois is best wel grappig z'n personage, ma int echt moet ik toch zo geen mensen rond mij ze. Ik zou zot worden van z'n obsessief gedrag

0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...