Afleveringen in preview

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1785
x 2757

Afleveringen in preview

Bericht door satine »

taaigetje schreef: do 08 okt 2026, 09:07 mja, ik liep een beetje voor, heb mijn deja vu gekregen
Ja, in de vorige aflevering was het nogal vaag wat Emma gezien had en wat niet - maar nu blijkt toch duidelijk dat ze de link legde.
En wie schiet, wie is degene bij wie Dennis iets roept over bloeden dat niet stopt, vallen er slachtoffers die het niet overleven?

Na deze week komen de namen van Dennis, Emma en Selin niet meer voor, dus het blijft wel spannend.
Met het oog op het feit dat er maandag geen uitzending is (ook niet op VRT Max) hoop ik dat we morgenavond toch al IETS weten en niet met een kanjer van een cliffhanger moeten wachten tot dinsdag.
0 x
ThuisfanNL
Poster rang 1
Poster rang 1
x 60

Afleveringen in preview

Bericht door ThuisfanNL »

satine schreef: do 08 okt 2026, 22:03 Na deze week komen de namen van Dennis, Emma en Selin niet meer voor, dus het blijft wel spannend.
Met het oog op het feit dat er maandag geen uitzending is (ook niet op VRT Max) hoop ik dat we morgenavond toch al IETS weten en niet met een kanjer van een cliffhanger moeten wachten tot dinsdag.
Ja dat doen ze dus expres om de spanning erin te houden. Ik verwacht eigenlijk dat het uiteindelijk wel goed komt met Emma en Selin aangezien zij opnames hebben gehad in de nieuwe studio.

Ik hoop ook morgenavond al iets te weten ga komen. Ze konden tijdens het opnemen van deze afleveringen niet voorzien dat er door een staking een uitzending niet doorgaat.
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1785
x 2757

Afleveringen in preview

Bericht door satine »

Klopt helemaal wat de spoilers betreft - na de finale van seizoen 31 kwam Christine de eerste weken ook niet voor in de nieuwe spoilers en - hoe nieuwsgierig ik ook ben - eigenlijk vond ik dat wel fijn, om zo totaal niets wetend af te wachten.

Maar ik denk wel dat we met een cliffhanger gaan zitten morgen, het is vrijdag dan.
0 x
Plaats reactie