De waarde van de aandelen moet geschat worden Satine, en als de Withoeve intussen failliet gaat zijn die niets meer waard. Ik denk dat Karin haar dat aan haar pindaverstand wou brengen met "alles kwijt".satine schreef: di 06 okt 2026, 21:24 prijs van haar aandelen terug krijgen, maar geen financiële compensatie?
Rosa Verbeeck (Annick Segal)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 1013
- x 1609
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1782
- x 2756
Ah, dankjewel Heidi! Dit bewijst alleen maar hoe rancuneus Rosa is.
En te bedenken dat ze een Snuiteke heeft in een land waar de zon altijd schijnt...
Wat mij betreft: tijd om te vertrekken!
Maar nu gaat ze in het ziekenhuis werken, ik denk dat patiënten daar echt geen dag langer meer gaan blijven dan hoognodig
En te bedenken dat ze een Snuiteke heeft in een land waar de zon altijd schijnt...
Wat mij betreft: tijd om te vertrekken!
Maar nu gaat ze in het ziekenhuis werken, ik denk dat patiënten daar echt geen dag langer meer gaan blijven dan hoognodig
0 x