Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1778
x 2745

Bericht door satine »

catherine schreef: ma 31 aug 2026, 21:57 Dennis voelt zich precies schuldig over wat hij doet. Dat was zo na (de intussen bekende verkrachting van) Christine, en ook nadat hij haar kamer verliet in het ziekenhuis.
Of hij heeft het gevoel dat het heet onder zijn voeten wordt en hoopt dat Christine hem niet herkend heeft?
Als duidelijk wordt voor hem dat het nu geweten is dat noch Cody noch Briek verder verdacht worden, zou hij dan niet het zekere voor het onzekere nemen en Christine willen liquideren?
Ik hoop van niet, maar ik ben alleszins wel heel benieuwd wat zijn motief is om al deze vrouwen op deze manier te belagen.

En ik vond het ook wel vreemd dat Cody 'wist' dat Christine de volgende zou zijn, raar dat hij daar niet meer uitleg over gegeven heeft.
Zou hij de link gelegd hebben dat alle slachtoffers tot hiertoe kort voor ze aangerand werden, nog met Cody te maken hadden?
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 79
x 117

Bericht door catherine »

Satine, hij vertoonde dat gevoel al net na de belaging/verkrachting van Christine. Toen wist hij nog niet dat Cody en Brik intussen opgepakt waren en buiten verdenking zouden komen, toch? En het is de eerste keer dat we hem na actie in beeld zien..
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1778
x 2745

Bericht door satine »

Nee dat weet hij nu ook nog niet, denk ik. Maar het zal hem wel gauw duidelijk maken, vermits ze alle 3 in hetzelfde ziekenhuis werken.
Dat zal daar wel rondgaan.

Ik zag er eerder de blik in van iemand die mentaal niet helemaal in orde is, op een hele kille manier. Bijna robotachtig.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1125
x 624

Bericht door martha »

Met dank aan het spoileren hier op het forum en op de Thuis FB pagina dat het "Dennis" is die de vrouwenmepper is, anders ging ik helemaal uit de lucht gevallen zijn wie die vent was (en ik denk dat heel wat kijkers die geen sociale media hebben hetzelfde hebben ervaren) want eerlijk ik had nog nooit op hem gelet. Is die zijn naam ooit vernoemd geweest ? Persoonlijk vind ik het een heel flauwe plotwending te klasseren bij het rijtje van de dubbelganger van Frank/Manfred :twisted:
0 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 79
x 117

Bericht door catherine »

De blik en ogen van Christine toen Dennis haar bloeddruk nam voor de laatste keer. Zou zij misschien toch iets van herkennen en aanvoelen hebben bij hem?
Laat ons hopen!
0 x
Plaats reactie