Ik kwam dit toevallig tegen op VRT Max en vond het echt heel entertaining.
Twee 'vijanden' in Thuis die als vrienden samen naar de seizoensfinale zitten te kijken.
En voooral met het allerlaatste zinnetje heb ik hier hardop zitten lachen.
https://www.vrt.be/vrtmax/a-z/thuis/ext ... n-gregory/
'Brik' en 'Cody' kijken samen naar de finale
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13196
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1777
- x 2741
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 468
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 78
- x 117
'Brik' en 'Cody' kijken samen naar de finale
Merci satine om dat te posten. Brik is nu helemaal uitgesloten, zelfs al dachten we allebei effe dat de scènes in de finale misschien niet synchroon waren en het toch mogelijk nog Brik kon zijn. Niet dus.
1 x