Wie of wat heeft je ontroerd in Thuis?

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1773
x 2734

Bericht door satine »

Robin en Thérèse vanavond.
Zo mooi hoe hij zijn liefje de kans geeft om te doen waar ze haar zinnen op gezet heeft. En dat hij er van overtuigd is dat wat ze voelen voor elkaar, sterk genoeg is om hier samen door te komen.
Ik heb heel erg het gevoel dat Robin (eindelijk) volwassen wordt. Het heeft even geduurd, maar met de jeugd die hij gehad heeft, verwondert het me niet dat hij wat meer tijd nodig had.
Ook hoe hij reageerde op 'zijn nieuwe nonkel', was fijn om te zien.
Top ook van Britt dat ze Thérèse steunt - en zeker ook dat deze laatste er voor wil gaan - sommige kansen komen nooit meer terug.
En zelfs Niels blijkt de 'eeuwige strijdbijl' te hebben begraven. Top, wat de jongeren betreft kijk ik alvast uit naar september!
1 x
catherine
Poster rang 1
Poster rang 1
x 76
x 115

Bericht door catherine »

Vond het ook mooi en kreeg er de tranen van in mijn ogen.
Maar dan moet Robin wel een verdere metamorfose blijven ondergaan, en enkele maanden braaf op zijn liefje wachten zonder sex dates wat hij wel gewoon was. Wait and see.
Mogelijk gaat actrice Thérèse er effe tussenuit, en komt ze terug om verder gelukkig te zijn met Robin. Als positieve noot bij al deze miserie!
1 x
Plaats reactie