Het is nog te doen qua verdraagzaam heid als Tim erbij zit. Maar hoofdinspecteur Didi heeft ook achter de deur gestaan toen ze de hersens uitdeelden, of z'n brevet bij een doos koeken gekocht, want hoe die Thilly bijspringt en nog wat er bovenop gooit...nog nooit gezien. Blijft dit aanvaardbaar binnen het korps. In het echte leven zou comitee P al ingrijpen. En Tom zat erbij en keek ernaar!
Andreas Giebens (Pepijn Huysman)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1479
- x 1856
- Contacteer:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 1124
- x 623
Ik kijk veel naar britse detectives en daar worden de verhoren altijd opgenomen op band. Ik vraag me af of dit ook zo in belgenland is
want moest het zo zijn dan kan Andreas via Tom toch klacht neerleggen tegen de ondervraging van Thilly en haar kwetsende woorden. Vooral het woord "autist" Ik denk dat Andreas dat ooit aan iemand verteld heeft dat hij met dat woord gepest werd op school.
0 x