Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13171
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1768
- x 2724
Dit personage krijgt van mij een pluim
Inderdaad, Frank heeft dat heel mooi aangepakt - en het was ook heel oprecht, dat was overduidelijk.
Het feit dat Andreas hem spontaan een knuffel wou geven, sprak boekdelen.
Mooie scène!
Het feit dat Andreas hem spontaan een knuffel wou geven, sprak boekdelen.
Mooie scène!
1 x
- martha
- Poster rang 5

- Berichten: 5203
- Lid geworden op: vr 07 okt 2011, 18:17
- Locatie: de westhoek
- x 1124
- x 623
Dit personage krijgt van mij een pluim
Thérèse
"Deze machoevel gaat haar overuren oppakken dus de Wc's zijn voor jou" Met die "jou" bedoelt ze natuurlijk de mysogiene gefrustreerde lamzak van een Briek. Man zoals die gisteren weer eens bezig was

3 x
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 451
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 72
- x 107
Dit personage krijgt van mij een pluim
Hoe Thérèse het met die gast kan volhouden! En meestal zo kalm blijft!
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5527
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1479
- x 1856
- Contacteer:
Dit personage krijgt van mij een pluim
Femke om de moed te hebben en zonder hulp van buitenaf, een krachtig besluit te nemen en hard te zijn voor al die alweters, die niks bijdragen aan de oplossing voor haar probleem, de wind uit de zeilen te nemen. Rosa, Nancy ook wel Cody brachten geen enkele positieve bijdrage toen ze het moeilijk had. Zal wel hard zijn die persoonlijke lening. En had ze geen schulden bij Anna ook?? Dus veel succes voor de toekomst!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
catherine
- Poster rang 1

- Berichten: 451
- Lid geworden op: vr 02 mei 2014, 12:07
- x 72
- x 107
Dit personage krijgt van mij een pluim
Tja Daffy maar zoals Cody vroeg, is dat toch niet zo een wurglening? Naar ik begreep kreeg Femke eerder geen lening van de bank. Je kan natuurlijk naar mevr Leemans gaan (lenen bij een vriendin) of Europabank ofzo die aan mensen zonder bodem altijd geld zullen lenen aan een woekertarief. Worries..
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4366
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1000
- x 1589
Dit personage krijgt van mij een pluim
Anna is stille vennoot geworden, dus zeer waarschijnlijk in aandelen omgezet zoals bij Nancy. Het is een risico natuurlijk, maar in tegenstelling tot superegoïst Rosa zie ik Femke wel bereid zichzelf minder loon uit te keren.
Alhoewel het dubbel is ook een kleine pluim voor Marie die geen paraplu opentrekt voor Andreas maar de politie informeert over haar vondst (maar die zweetpakken bestaan echt en de manier waarop ze haar neus ervoor optrok zal dit wel uitwijzen).
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5527
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1479
- x 1856
- Contacteer:
Dit personage krijgt van mij een pluim
Heb ook dat idee, maar je weet maar nooit dat ze het redt. Ze is een harde werken en zal zich waarschijnlijk dubbelplooien om haar gelijk te halen. En ik wens het haar toe, ze is omringt met mensen die qua behulpzaamheid volop rammelen, dus alleen doen was de enige optie. Ik dacht eerst dat Judith zou bijgesprongen hebben, maar blijkbaar niet. Ze kan alsnog op de proppen komen moest het mislopen.catherine schreef: wo 10 jun 2026, 23:15 Tja Daffy maar zoals Cody vroeg, is dat toch niet zo een wurglening?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13171
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1768
- x 2724
Dit personage krijgt van mij een pluim
Misschien is de kick-off van WALSR ook voor de Withoeve goed nieuws en beginnen de zaken daar opnieuw beter te draaien?
Of blijkt ergens volgend seizoen dat Femke toch kopje onder dreigt te gaan (wat ik niet hoop uiteraard) en springt alsnog Cody of Judith bij?
Of blijkt ergens volgend seizoen dat Femke toch kopje onder dreigt te gaan (wat ik niet hoop uiteraard) en springt alsnog Cody of Judith bij?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- Berichten: 13171
- Lid geworden op: di 18 jan 2005, 14:36
- x 1768
- x 2724
Dit personage krijgt van mij een pluim
Peter - hoe hij zijn 'Tineke' opvangt en moed inspreekt.
Maar ook hoe hij Marie opvangt, wat hij zei was zeker waar: Andreas is bang en voelt zich in de steek gelaten omdat zijn eigen moeder denkt/vreest dat hij tot zo'n dingen in staat is. Ook al begrijp ik haar reactie in eerste instantie wel, het is fijn als iemand af en toe de brandjes blust.
Maar ook hoe hij Marie opvangt, wat hij zei was zeker waar: Andreas is bang en voelt zich in de steek gelaten omdat zijn eigen moeder denkt/vreest dat hij tot zo'n dingen in staat is. Ook al begrijp ik haar reactie in eerste instantie wel, het is fijn als iemand af en toe de brandjes blust.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4366
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1000
- x 1589
Dit personage krijgt van mij een pluim
Awel, het gebeurt niet veel dat Tom een pluim verdient en toch, de manier waarop hij "moeder" op haar plaats zette was een aangename verrassing. Ook de empathie die hij, ondanks bedrogen te zijn, kan opbrengen voor Cézar/Howard en Claire verandert mijn mening over hem. Enfin, vandaag toch.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4366
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1000
- x 1589
Dit personage krijgt van mij een pluim
Sunny en Niels.
Beiden om eindelijk Rosa eens ferm met haar voeten terug op de grond te zetten, en bovenal Niels die Waldek zonder omwegen duidelijk maakte dat de flikken van Thuisdorp meer verkeerd dan juist bezig zijn!
En Brik ook een kleintje om het op te nemen voor masjoefel.
Beiden om eindelijk Rosa eens ferm met haar voeten terug op de grond te zetten, en bovenal Niels die Waldek zonder omwegen duidelijk maakte dat de flikken van Thuisdorp meer verkeerd dan juist bezig zijn!
En Brik ook een kleintje om het op te nemen voor masjoefel.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- Berichten: 5527
- Lid geworden op: di 15 mar 2005, 23:27
- Locatie: West-Vlaanderen
- x 1479
- x 1856
- Contacteer:
Dit personage krijgt van mij een pluim
Sunny om zonder omwegen tegen Rosa het op te nemen voor Kaat. En haar op haar plaats te zetten. Wel niet te fijngevoelig uitgedrukt, op z'n Sunny's, maar oh zo terecht en welgemeend!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
heidiw
- Poster rang 5

- Berichten: 4366
- Lid geworden op: di 23 jun 2015, 18:42
- x 1000
- x 1589
Dit personage krijgt van mij een pluim
Daffy, tegen Rosa moet je niet fijngevoelig zijn, die verstaat dat niet.
0 x