Daar is ze weer! Bekendste ambetante tante Rosa! Niels is 'over the moon', ik iets minder! Ze zal wel blijven hangen zijn bij haar eigen zelfingenomen houding. En dank je wel hé Frank dat ik toch heb mogen gebruik maken van jullie appartement. Heb geluisterd als dat ging volgen, maar noppes!
Hield wel van Frank z'n reacties.
Rosa Verbeeck (Annick Segal)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1469
- x 1838
- Contacteer:
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 987
- x 1580
"Moet IK mijzelf minder loon uitkeren omdat gij uw moeder blablabla... ?"
Ja Rosa! Jij hebt OOK het geld aangenomen en zichzelf minder loon uitkeren is wat zelfstandigen doen als het wat minder gaat met hun zaak. En constant uwe nestel afdraaien? Je draait je uurtjes en bolt het af als je uurtjes voorbij zijn om de bloemetjes buiten te zetten met Niels. En dat is al zo sinds je terugkwam na je beroerte.
Ja Rosa! Jij hebt OOK het geld aangenomen en zichzelf minder loon uitkeren is wat zelfstandigen doen als het wat minder gaat met hun zaak. En constant uwe nestel afdraaien? Je draait je uurtjes en bolt het af als je uurtjes voorbij zijn om de bloemetjes buiten te zetten met Niels. En dat is al zo sinds je terugkwam na je beroerte.
2 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1757
- x 2709
Rosa vergeet dat ze binnen de Withoeve ook een verantwoordelijkheid heeft - en dat is niet alleen de klanten belachelijk maken en onnodige opmerkingen maken, elke keer Cody binnenkomt, om van Sunny/Kaat nog maar te zwijgen.
Haar extra ontbijtjes voor Cézar, haar 'gemoedelijke' gesprekjes met Marianne omdat ze zelf ook wel een jonge kerel aan haar zij wil...
Als dat haar nestel afdraaien is???
Dus ja, indetijd was ze dolenthousiast en zag ze alleen maar het geld en de renovaties die zo broodnodig waren omdat Cézar dat gezegd had en nu mag Femke haar plan trekken? Ze had toen haar been moeten stijf houden, niet nu.
En van alles wat er opgenoemd werd (de renovatie, het nieuwe logo en de vernieuwde website) denk ik dat voorlopig de website wel zal volstaan.
En die optimaal gebruiken, met speciale acties en aanbiedingen.
Een nieuw logo gaat de zaak niet doen vollopen.
Haar extra ontbijtjes voor Cézar, haar 'gemoedelijke' gesprekjes met Marianne omdat ze zelf ook wel een jonge kerel aan haar zij wil...
Als dat haar nestel afdraaien is???
Dus ja, indetijd was ze dolenthousiast en zag ze alleen maar het geld en de renovaties die zo broodnodig waren omdat Cézar dat gezegd had en nu mag Femke haar plan trekken? Ze had toen haar been moeten stijf houden, niet nu.
En van alles wat er opgenoemd werd (de renovatie, het nieuwe logo en de vernieuwde website) denk ik dat voorlopig de website wel zal volstaan.
En die optimaal gebruiken, met speciale acties en aanbiedingen.
Een nieuw logo gaat de zaak niet doen vollopen.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1469
- x 1838
- Contacteer:
Serieus rosa?? Meende ze dat toen ze de Withoeve binnenkwam en Femke voor schut zette met haar lompe vraag. Neen, zij zal er niet voor opdraaien, natuurlijk niet: niks van creativiteit of ideeën, enkel voor ogen houden dat de vernieuwingen doorgaan. Maar met schelpestukken, zoals we hier zeggen, zal het wel nit lukken.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes