Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 729
- x 543
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1467
- x 1830
- Contacteer:
wreed verwarrend! 2 verdachten worden op de voorgrond geplaatst: Cody en César. Maar zjn we Brik niet vergeten?
En dan bazige Nancy die met haar vrachtje het kleine appartementje van Eddy komt onveilig maken.
Paniek in de wijngaard. Geraken ze op tijd klaar voor de presentatie. Waldek in alle staten.
Dus was wel een aflevering die toont dat er heel wat klaarstaat voor de toekomst.
En dan bazige Nancy die met haar vrachtje het kleine appartementje van Eddy komt onveilig maken.
Paniek in de wijngaard. Geraken ze op tijd klaar voor de presentatie. Waldek in alle staten.
Dus was wel een aflevering die toont dat er heel wat klaarstaat voor de toekomst.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 729
- x 543
Verwarrend inderdaad.
Ik mis altijd de donderdag en daar gebeurt volgens mij nogal wat
Heeft César Lin omver gereden? Waarom ligt hij anders in het ziekenhuis?
Ik mis altijd de donderdag en daar gebeurt volgens mij nogal wat
Heeft César Lin omver gereden? Waarom ligt hij anders in het ziekenhuis?
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- x 217
- x 39
Cézar heeft inderdaad Lyn omvergereden. Hij wou haar nog ontwijken en is daarbij tegen een boom gereden. En inderdaad, daffy duck, er worden nu twee verdachten naar voor geschoven (terwijl de meest overschatte inspecteur ooit nog altijd bij Robin blijft), om volgens mij dan stilaan toch bij Brik uit te komen. Lyn had namelijk nog iets te vertellen tegen Tim en het wordt toch stilaan duidelijk dat er een link is met het ziekenhuis. Al ben ik wel benieuwd wat er in de rugzak van Cézar zat.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 729
- x 543
-
catherine
- Poster rang 1

- x 62
- x 97
En wat deed Cézar daar op die plaats en waarom stapte hij zo boos in zijn auto?
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- x 217
- x 39
Hij had net bij Tom thuis zijn ex-vrouw gezien (ben haar naam nu even kwijt). Die is nogal opdringerig tegenover Peter en vroeg hem mee uit naar een of ander event, maar Peter heeft haar naar Tom doorverwezen. Cézar was dus redelijk in paniek.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 62
- x 97
Ah, je bedoelt die Yolande. Dat was de ex-vrouw van Rottiers, die notaris waar hij ooit voor gewerkt heeft.
Maar ik legde dat verband niet, omdat het al donker was en deze tijd is het laat licht. Hij kwam toch niet net van zijn werk bij Tom? Maar ja, het zou kunnen dat hij daarom boos was..
Maar ik legde dat verband niet, omdat het al donker was en deze tijd is het laat licht. Hij kwam toch niet net van zijn werk bij Tom? Maar ja, het zou kunnen dat hij daarom boos was..
0 x
-
Level10
- Nog geen rang
- x 217
- x 39
Ah ja juist! Met dat verhaal ben ik nog niet helemaal meecatherine schreef: di 02 jun 2026, 13:45 Ah, je bedoelt die Yolande. Dat was de ex-vrouw van Rottiers, die notaris waar hij ooit voor gewerkt heeft.
Ik dacht wel dat hij heel laat bij Tom had gewerkt, omdat hij de dag ervoor "ziek" was.
0 x