Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1748
x 2695

Bericht door satine »

Dat 1 van de twee verhalen gelogen is, is duidelijk. En ik denk dat het verhaal dat hij aan Karin vertelde een grote leugen is.
Tenzij hij een hele tijd met moeder heeft rondgetrokken en daarna in een pleeg- of adoptiegezin terecht is gekomen omdat het noch voor Claire, noch voor Howard nog houdbaar was?

En ik denk ook wel dat hij in België heeft gestudeerd en gewerkt - ALS hij gestudeerd heeft. Ik heb een buurvrouw die administratie doet bij een notaris en die heeft alleen secundair gedaan.
Dat hij bij die voetbalploeg speelde, zegt niks over welke job hij daar deed.

Ooit zullen we het weten. ;)
Hopelijk.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1463
x 1816
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Sunny in de kijker. In de Withoeve wordt hij opgefokt door de bemoeienissen van Rosa, van antwoord gediend door Kaat, verleidt door Febe, verkeerd beoordeeld door Christine, verkeerd gezien door Vince.
en dan is er nog degoutante Brik die voor de verandering eens aan het werk is maar z'n dominantie niet onder stoelen of banken steekt t.o.V. THerese.
en Frank met z'n testosteron probleem, een klagende Waldek, een pepersprayende Nancy en een blinde Dieter, die niks ziet aankomen. Heel origineel voor een politieinspecteur. Een eigenschap die in z'n job heel hard gerespecteerd wordt.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1748
x 2695

Bericht door satine »

Nancy verdient niet alleen aan paar lappen, maar een paar flinke oorvegen, zodat ze haar verstand terug krijgt.
Ik hou wel van wat drama in Thuis, maar haar overdreven gedoe begint echt heel storend te worden. En Dieter stond er bij en keek er naar... :roll:

Ik vond gisteravond toch wel dat Kaat een :clap: :clap: :clap: verdiende. Hoe ze zich niet liet vangen door Rosa en vooral niet door Sunny, maar gewoon kalm bleef.dxc

En dan Brik, die niet alleen een luie, negatieve Calimero is, maar ook een dief??? :denk:

Voor de rest kabbelde het Thuis-riviertje gewoon rustig verder.
1 x
Level10
Nog geen rang
x 205
x 38

Bericht door Level10 »

Dit moet toch echt het slechtste politiekorps in West-Europa zijn. Er is al die farce met hun zoektocht naar de verkrachter, vorige week pakken ze met veel bombarie in een gênante vertoning Vince op tijdens zijn werk om hem een minuut later weer vrij te moeten laten, en nu stelt men zich geen vragen bij het verhaal van Febe. Als Sunny toch meer wou en zij niet, waarom loopt zij dan naar Sunny als ze ambras heeft met haar vader?
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1463
x 1816
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Wat een 'miserie'mensen verblijven er toch in Thuis: Nancy is totaal niet meer te doen en terecht dat Femke haar de deur wijst. Er is daar niet meer mee samen te leven. En dan heb je nog Febe...iemand zo vals beschuldigen en er nog mee wegkomen. Zo belachelijk dat je je als ouder niet meer vragen stelt hierover. Dit kun je toch niet menen dat je dit zomaar klakkeloos aanneemt.
En Frank op de testosteron sukkel. Wel niet om Cody z'n gedacht te zeggen. Of hoe een roddel iemands reputatie totaal kan ondermijnen.
En dan heb je nog Marianne. Ik had echt met haar te doen. Die vete moet Claire wel heel diep zitten om haar zus zo te behandelen.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie