Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1109
x 611

Bericht door martha »

Kan er mij iemand zeggen wie die vrouw was op het einde van de aflevering die dat huis binnenging en zich vervolgens begon te ontkleden (dom dom ) voor een verlicht venster zonder overgordijnen/rolluiken dicht :denk: Ik dacht eerst dat het Lyn was maar die woont toch bij Tim en de gevel van dat huis is toch iets helemaal anders dan wij trouwe thuiskijkers kennen want ondanks de renovatiewerken die Sam & Tim deden toen zij in het voormalige doktershuis gingen wonen is er nooit sprake van geweest om de ganse voorgevel te moderniseren/veranderen.
Ik krijg de kriebels van die Brik (altijd al gehad) zou me niet verwonderen dat hij het is die die vrouw in de gaten hield.

Edit : dus Lyn (zag ik in een ander topic nadat ik dit geschreven had) maar toch apart dat het een ander huis is.
0 x
taaigetje
Nog geen rang
x 16
x 44

Bericht door taaigetje »

Dat uitkleden aan het verlichte venster vond ik eerlijk gezegd een heel bizarre scene. Ze kijkt een paar keer pseudo-achterdochtig door het raam terwijl ze dat doet. Het leek wel bewust zo van "je hebt me toch gezien hee"! Ik zal het waarschijnlijk wel verkeerd interpreteren, maar... :denk:
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 53

Bericht door ThuisfanNL »

apestaart schreef: wo 29 apr 2026, 09:21 Ik vrees van niet want Bulens zal haar vlug terug te pakken krijgen en dan zijn we nog ver van huis, vergeet niet dat deze verhaallijn nog wat moet aanslepen waarschijnlijk tot op het einde van het seizoen of zelfs tot op het begin van het volgende seizoen.
Gelukkig is dat dus niet gebeurd. Ik had het al gevoel dat Ayla in de aflevering van vandaag terug kwam en dat was dus zo. Ik denk dat het stukje wie de dader is nog lang gaat aanslepen.
0 x
ThuisfanNL
Nog geen rang
x 53

Bericht door ThuisfanNL »

De verhaallijn rond de verkrachtingszaak wordt wel spannender en interessanter. Al hoop ik dat ik zelf of de mensen die ik liefheb dit niet gaat overkomen.

Soms worden we echt door de spoilers zo op het verkeerde spoor gezet. Ik dacht net als de meeste dat er ook iets ging gebeuren met Marie en Rosa. Er is dus duidelijk een link tussen Selin, Judith en de vrouw die Frank heeft gevonden. Zijn er voor mij twee opties over als verdachten: Cody en Brik.

Femke heeft eindelijk contact gezocht met Judith. Ze heeft haar een berichtje gestuurd. Was wel beter als je gewoon bij haar langs was gegaan, maar goed dit is al een begin naar herstel tussen hun. Ik hoop dat Femke Judith snel gaat opzoeken en haar een knuffel geeft. Ik zag duidelijk aan Judith dat ze Femke mist en had het wel moeilijk toen ze haar berichtje kreeg.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1462
x 1815
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Goed gedaan om ons zo op het verkeerde been te zetten.Dacht echt dat het om Rosa ging gaan toen ze nergens kwam opdagen.
Wat een haat tussen Rosa en Simonne.
En die Brik, wat een onbeschoft en alwetend individu is me dat. Je zult maar tezamen werken met zo'n alweter.
Had ook even een appelflauwte toen ik Kaat zag verschijnen met haar blauwe oorklokken. Het kan nu wel assortie zijn met de PMD zakken maar toch er zijn grenzen! Gelukkig was ze meer in uniform voor de actie!
En dan heb je nog onze vrouwenverkrachter...ja, m'n vermoeden is hetzelfde als dat van Karen...Cézar..daar hangt een ongezond luchtje rond! :yup:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 725
x 540

Bericht door jessie V. »

Is het Cezar?
Is het niet vreemd dat een homofiele man vrouwen aanvalt en verkracht?
Of hij geeft zich uit voor homofiel ?
Hij verschijnt op een dag met Marian en haar zus in het Thuisdorp en gaat even alle vrouwen aanvallen en verkrachten?
Ik vind het een vreemde toestand mocht hij de vrouwenaanvaller is
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1462
x 1815
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: do 14 mei 2026, 10:46 Ik vind het een vreemde toestand mocht hij de vrouwenaanvaller is
Ja,inderdaad. Maar we weten zo weinig over z'n verleden. Ook over dat van Brick, heeft wel iets prijsgegeven, maar is dat geen leugen??
Je zou beginnen twijfelen aan alles.
wat gisteren betreft: wat een vreemde toestand dat Kaat en Vince blijven buitenstaan in De Withoeve. En intussen Rosa maar vuil spuwen naar Sunny. Die zal wel beïnvloed geraken door al dat gif. mooie collega!
Wat een serpent is die Rosa toch geworden ook ten opzichte van Simone die daar een schamel kannetje koffie kwam vragen.
En bezorgde Frank...heeft eigenlijk wel een beetje gelijk na hetgeen hij gezien heeft.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1748
x 2692

Bericht door satine »

daffy duck schreef: do 14 mei 2026, 11:14 wat een vreemde toestand dat Kaat en Vince blijven buitenstaan in De Withoeve
Ik vind de solidariteit van Vince wel mooi, ik zou ook liever niet constant naar het gezeur van Sunny luisteren.
Maar dat hier problemen van gaan komen, lijkt mij wel voor de hand liggend.
daffy duck schreef: do 14 mei 2026, 11:14 En intussen Rosa maar vuil spuwen naar Sunny.
Die is echt wel van het padje af - en niemand die er serieus tegenin gaat.
Maar dat is ook zo met Nancy met haar hysterie - ik zou met bepaalde mensen echt niet zoveel geduld hebben, vrees ik.
0 x
Plaats reactie