Ik dacht eerst als nieuwe huisgenoot van Niels aan Cézar en had nog niet gedacht aan Rosa, maar dat kan idd wel eens kloppen, Niels en Rosa hebben een hele goeie band samen.
Speculatietopic
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
-
Level10
- Nog geen rang
- x 202
- x 36
Speculatietopic
Goed gespot, satine! Die generiek gaat me veel te snel, dus ik had daar zelfs nog niet op gelet
Ik dacht eerst als nieuwe huisgenoot van Niels aan Cézar en had nog niet gedacht aan Rosa, maar dat kan idd wel eens kloppen, Niels en Rosa hebben een hele goeie band samen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1107
- x 610
Speculatietopic
Ah ja Rosa, daar had ik nog niet aan gedacht. Ik vroeg me al af wie die nieuwe huisgenoot zou worden, ik dacht misschien een nieuw personage (huidig seizoen loopt op zijn laatste pootjes en in het verleden werd dan soms een nieuw personage uit de hoed getoverd). Niels en Rosa komen goed overeen maar vraag me af of Rosa goed zal overeenkomen met de andere bewoners en met uitbreiding Marie en Andreas.
Ik denk, dat Nancy bij de vuilkar wil gaan werken, net als Kaat. En ik dacht dat Nancy niet meer in de horeca wilde werken, zei ze toch tegen Didi toen die de vacatures aan het opsommen was
Ik denk, dat Nancy bij de vuilkar wil gaan werken, net als Kaat. En ik dacht dat Nancy niet meer in de horeca wilde werken, zei ze toch tegen Didi toen die de vacatures aan het opsommen was
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1745
- x 2690