Vragen en opmerkingen over de afleveringen / serie

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Level10
Nog geen rang
x 199
x 35

Bericht door Level10 »

Ik volg Thuis nog niet zo heel lang (midden 2023 ongeveer), en we hebben in die tijd wel al wat slechteriken gehad. Bob, de vader van Lyn en Tim in zekere zin, Adil, Rami, Cédric, nu dit seizoen is er een verkrachter. Maar ik vroeg me af: zijn er in de geschiedenis van Thuis ook al zulke vrouwelijke slechteriken geweest?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1741
x 2686

Bericht door satine »

Ja, hoor - we hadden in het verleden Leontien (de moeder van Lowieke), dat was geen katje om zonder handschoenen aan te pakken. Die had toch wel haar kantjes.
Isabelle Vinck, dat was zeker wel een slechterik en ook Julia (de moeder van Paulien en Katrien)
Ook Marie was vroeger niet de persoon die ze nu is.

Gemeenschappelijke factor hier: alle vier de dames hadden op een bepaald moment een relatie met Luc Bomans.

En er was ook nog Mathilde Reimers en nog niet zo heel lang geleden Maïté Santens.

Dat zijn degenen die ik me meteen herinner, maar het zou best kunnen dat er nog meer zijn.
1 x
Plaats reactie