Het doet mij ook aan Swerts denken. Maar die was heel methodiek, hij plooide de kleren op een bepaalde manier.
Wie is de belager van de vrouwen in thuis ?
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
- Kiki_Dee
- Poster rang 5

- x 197
- x 573
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1458
- x 1808
- Contacteer:
Even een reactie op een berichtje van iets langer.....ja, ik denk aan Cézar omdat hij misschien als motief heeft: de familie en specifiek Robin in discrediet brengen. Kan totaal verkeerd zijn hoor!satine schreef: vr 01 mei 2026, 18:29 Cézar, die zich ineens ontpopt tot vrouwenbelager? Dat lijkt mij sterk
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Level10
- Nog geen rang
- x 199
- x 35
Ik volg de redenering en heb ook efkes Cézar verdacht. Zeker na de scène van gisteren met Marianne voeren hij en Claire wel iets in hun schild om de kant van Marianne, Tom en Robin iets te lappen. Maar hij lijkt me geen link te hebben met Selin, terwijl Brik me de enige lijkt met een soort van motief richting zowel Selin als Judith als Lyn (die niet werd verkracht, maar wel werd beloerd toen ze zich nogal opzichtig voor het raam omkleedde). Selin en Judith kwamen niet naar zijn verjaardag en bij Lyn liep hij een blauwtje op.daffy duck schreef: di 05 mei 2026, 08:19 Even een reactie op een berichtje van iets langer.....ja, ik denk aan Cézar omdat hij misschien als motief heeft: de familie en specifiek Robin in discrediet brengen. Kan totaal verkeerd zijn hoor!
De arme Vince was jammer genoeg op de verkeerde tijd op de verkeerde plaats.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2686
Ik hou mijn hart vast voor Thérèse, zij gaat regelmatig niet mee in de negativiteit van Brik en ofwel heeft hij daar stiekem wel wat bewondering voor, of zij is het volgende slachtoffer (gesteld dat Brik de dader is).
En dit is iets waar ik yovh niet zeker van ben - hij wordt iets te opvallend naar voor geschoven de laatste dagen. En was hij niet aan het werk toen Judith aangevallen werd?
Wel heel opmerkelijk dat Judith zo netjes terug aangekleed was, geen schoen die niet meer aan haar voet zat, geen kleren die een rommeltje waren...
En nee, ik zit niet te wachten op naakt in Thuis, maar dit kwam toch wel wat vreemd over, vond ik.
Is Brik iemand die een slachtoffer netjes terug zou aankleden?
Anderzijds zat ze ook helemaal onder het zand en kleine schrammen/kwetsuren, terwijl de aanvaller haar waarschijnlijk meteen buiten westen geslagen heeft en van dat pad weg gesleurd (vandaar de blauwe plekken aan haar polsen), maar hoe ze er uit zag, gaf mij de indruk dat ze zich verzet heeft.
En dit is iets waar ik yovh niet zeker van ben - hij wordt iets te opvallend naar voor geschoven de laatste dagen. En was hij niet aan het werk toen Judith aangevallen werd?
Wel heel opmerkelijk dat Judith zo netjes terug aangekleed was, geen schoen die niet meer aan haar voet zat, geen kleren die een rommeltje waren...
En nee, ik zit niet te wachten op naakt in Thuis, maar dit kwam toch wel wat vreemd over, vond ik.
Is Brik iemand die een slachtoffer netjes terug zou aankleden?
Anderzijds zat ze ook helemaal onder het zand en kleine schrammen/kwetsuren, terwijl de aanvaller haar waarschijnlijk meteen buiten westen geslagen heeft en van dat pad weg gesleurd (vandaar de blauwe plekken aan haar polsen), maar hoe ze er uit zag, gaf mij de indruk dat ze zich verzet heeft.
0 x