Brik ?
Bulent ?
Iemand anders ?
Persoonlijk ga ik nog altijd voor Brik. Zijn blik gisteren toen hij weer eens een blauwtje opliep bij Lyn

Dat zou ook kunnen komen doordat mannen zich soms moeilijk kunnen inleven in wat dit soort dingen doet met een vrouw - en zeker sommige artsen bekijken dit soort dingen als iets medisch.ThuisfanNL schreef: vr 01 mei 2026, 15:29 Judith nog onder de indruk van wat er was gebeurd met Selin. Cody reageerde daar niet heel erg begripvol op,

ja mogelijk, en misschien is judith daarna ook gewoon gevallen in het bos (uitgeschoven, gestruikeld, .. en dan tegen een boom terechtgekomen ) zonder dat er iemand bij betrokken was. en gaat ze nu mogelijk vince beschuldigen, nadat die haar eerst ongewild heeft doen schrikken waarna ze heel boos was op hem en zelfs riep dat ze mss naar de politie moest gaan..maar het kan ook zijn dat er meer dan 1 schuldige is, dat de aanval op selin los staat van degene die lyn begluurde en dat degene die judith in het bos heeft achtergelaten nog een derde persoon is.

Na de aflevering van gisteren blijkt dat zowel haar horloge als haar gsm weg zijn - tenzij die ergens buiten beeld liggen, denk ik toch eerder dat ze aangevallen si.catherine schreef: vr 01 mei 2026, 21:20 misschien is judith daarna ook gewoon gevallen in het bos (uitgeschoven, gestruikeld, .. en dan tegen een boom terechtgekomen ) zonder dat er iemand bij betrokken was.

Denk ik ook. En al die schade aan haar gezicht, komt niet voor door alleen te vallen. Misschien ook verkracht?? Oh zus tilly zal haar kunnen uitleven!

Waarom zou hier niet over de afleveringen in previeuw mogen gesproken worden? Er worden hier spoilers geplaats over nieuwe personages die pas weken na het verschijnen van het artikel hun intrede doen, maar over de volgende aflevering zou niet mogen? Dat is pas vreemd, vinden wij.catherine schreef: vr 01 mei 2026, 21:20 verder blijf ik het raar vinden dat er zelfs in de spoilers mag gereageerd worden op de afleveringen in preview. Dacht dat dat niet mocht en is verwarrend![]()

Maar er is ook het topic: Afleveringen in previewForumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.