Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2681
Nancy, het grote slachtoffer van de foute keuzes die ze zelf maakt.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1456
- x 1808
- Contacteer:
De mama van Selin. Niet meer mee met haar tijd en liever haar kleindochter afstaan aan schoonzoon die blijkbaar niet deugd dan te laten samenleven met Anna en haar mama.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1097
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 978
- x 1570
Helaas een correcte weergave van hoe ze is blijven steken in de middeleeuwen.
Voor ons wel. Voor de meeste LGB moslims helaas bittere realiteit.
Voor de goede orde: ik heb moslimburen die gelukkig moderner zijn en waar iedereen in de straat, ook het homokoppel, het uitstekend kan mee vinden.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2681
Ze zijn lang niet allemaal tolerant, gelukkig sommigen wel, maar het blijft delicaat.
En van de moeder van Selin weten we dat ze er nogal strenge principes op nahield ivm Ayla straffen en zo ook. Dat ze meewerkt om haar dochter een hak te zetten omdat die - in haar ogen - buiten de lijntjes kleurt, verwondert mij niet echt.
En van de moeder van Selin weten we dat ze er nogal strenge principes op nahield ivm Ayla straffen en zo ook. Dat ze meewerkt om haar dochter een hak te zetten omdat die - in haar ogen - buiten de lijntjes kleurt, verwondert mij niet echt.
0 x