Van Walter De Decker
Afleveringen in preview
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven.
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 978
- x 1570
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1456
- x 1808
- Contacteer:
Afleveringen in preview
Ja, misschien! Goed gedacht HEIDIW
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2681
Afleveringen in preview
Voor mij zou het getuigen van weinig originaliteit. Weeral een 'schuldige' die er niet meer is.
Nu is overspel en kindjes maken bij een andere vrouw wel een ding in Thuis, maar het zou fijn zijn als het eens iets anders was.
Nu is overspel en kindjes maken bij een andere vrouw wel een ding in Thuis, maar het zou fijn zijn als het eens iets anders was.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 978
- x 1570
Afleveringen in preview
Kweetet Satine, de recyclage komt mij ook de strot uit. Maar met wat dat we nog niet gezien hebben moeten ze na 30 seizoenen nog afkomen
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1456
- x 1808
- Contacteer:
Afleveringen in preview
is een beetje zoals in koningshuizen hé. Ze hebben daar ook een paar afvalligen lopen die dan toch hun kop opsteken!
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1096
Afleveringen in preview
Weet nog iemand of het Claire's of Marianne's idee was om die Orient Express te doen ??
Als het Claire was, dan was het allemaal gepland natuurlijk, dat Marianne op die trein Cézar leerde kennen.
Als het Claire was, dan was het allemaal gepland natuurlijk, dat Marianne op die trein Cézar leerde kennen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2681
Afleveringen in preview
In de aflevering van vanavond wordt Bulent ondervraagd door Dieter en co, maar hij beweert een alibi te hebben.
In de preview voor de aflevering van dinsdag zien we dat Ayla blijkbaar al is afgehaald als Anna aan school staat, (ik denk door een vrouw aan de mouw te zien), zou hij zijn familie ingeschakeld hebben?
Ik blijf zitten met mijn vermoeden dat degene die de vrouwelijke personages 'bespiedt', iets met Bulent te maken heeft. Vorige week stond er ook al iemand Selin en Anna in het oog te houden. En nu zit die persoon (Bulent? of een handlanger?) zijn/haar kans af te wachten om Selin betaald te zetten dat haar ex zijn zin niet kreeg.
Het gaat dus niet om de andere dames, maar om Selin.
Mijn speculatie - maar ik heb er al vaak naast gezeten, dus dat zou nu ook weer het geval kunnen zijn uiteraard.
In de preview voor de aflevering van dinsdag zien we dat Ayla blijkbaar al is afgehaald als Anna aan school staat, (ik denk door een vrouw aan de mouw te zien), zou hij zijn familie ingeschakeld hebben?
Ik blijf zitten met mijn vermoeden dat degene die de vrouwelijke personages 'bespiedt', iets met Bulent te maken heeft. Vorige week stond er ook al iemand Selin en Anna in het oog te houden. En nu zit die persoon (Bulent? of een handlanger?) zijn/haar kans af te wachten om Selin betaald te zetten dat haar ex zijn zin niet kreeg.
Het gaat dus niet om de andere dames, maar om Selin.
Mijn speculatie - maar ik heb er al vaak naast gezeten, dus dat zou nu ook weer het geval kunnen zijn uiteraard.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1096
Afleveringen in preview
Die vrouw kan natuurlijk Selin's mama of eventueel ex-schoonmoeder zijn. Kan me voorstellen dat die overtuigde moslima's zijn en het niet fijn vinden dat de (schoon)dochter in (volgens hun geloof) zonde leeft met een andere vrouw.
Dit gezegd zijnde, duidelijk dat de scenaristen ons kijkers willen doen geloven dat het Robin was (de slijkschoenen, rondlopen in het park, de verwondingen aan de polsen...).
Hopelijk moeten we geen weken wachten op de waarheid...
Dit gezegd zijnde, duidelijk dat de scenaristen ons kijkers willen doen geloven dat het Robin was (de slijkschoenen, rondlopen in het park, de verwondingen aan de polsen...).
Hopelijk moeten we geen weken wachten op de waarheid...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2681
Afleveringen in preview
Inderdaad, er moeten per se andere personen bij betrokken worden om het spannend te houden. Niet alleen Bulent, maar ook Robin en zelfs Brik moeten de revue passeren.
Wel vreemd dat Selin geen onderzoek wil laten doen - dat is uiteraard niet iets om naar uit te kijken, maar het zou wel duidelijkheid kunnen brengen.
Tenzij ze dingen achterhoudt en weet wie het gedaan heeft. Is ze even bij bewustzijn geweest?
Het doet mij denken aan het geval Thilly/Jasper/Jacques van jaren geleden. Toen moest het ook blijven duren.
Wel vreemd dat Selin geen onderzoek wil laten doen - dat is uiteraard niet iets om naar uit te kijken, maar het zou wel duidelijkheid kunnen brengen.
Tenzij ze dingen achterhoudt en weet wie het gedaan heeft. Is ze even bij bewustzijn geweest?
Het doet mij denken aan het geval Thilly/Jasper/Jacques van jaren geleden. Toen moest het ook blijven duren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1456
- x 1808
- Contacteer:
Afleveringen in preview
We hebben nog enkele maanden te gaan en tegen die tijd hebben we zeker een dozijn verdachten!
0 x