Robin Bomans (Kobe Debie)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1458
- x 1810
- Contacteer:
't Was weer van dadde: ocharme ikke en gaan klagen tegen Frank die als enig argument kan aanvoeren: wij zijn Bomansen. Goede psychologische hulp is dat!
Hij had alles op een blaadje, was op de goede weg. En toch weer zoveel op een rijtje allemaal weten te verbrodden. Ge moet het maar doen! Heeft nog niet eens de uitslag van z'n examen en z'n minderwaardigheidscomplex krijgt alweer de bovenhand.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 5

- x 197
- x 573
Toen de Robin - Lyn situatie bezig was, waren wij op reis.
Kan iemand mij zeggen als Robin effectief Lyn heeft aangerand?
0 x
-
ThuisfanNL
- Nog geen rang
- x 52
Ik weet niet of het effectief aanranding is, maar wat gebeurde leek heel erg op wat Robin nu vandaag aan het einde van de aflevering bij Therese heeft gedaan.Kiki_Dee schreef: do 23 apr 2026, 21:13 Toen de Robin - Lyn situatie bezig was, waren wij op reis.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1458
- x 1810
- Contacteer:
Denk dat hij nu de eerste prijs zal hebben door z'n handeling me Thérèse. Zal hij het nu nooit leren dat hij niet altijd z'n gedacht kan hebben.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1741
- x 2686
Hij heeft haar toen ruw vast gepakt en tegen de toog van Bar Madam geduwd, omdat ze aan het kussen waren geweest en zij zei dat ze niet verder wou dan dat en dat het gekus sowieso geen goed idee was.Kiki_Dee schreef: do 23 apr 2026, 21:13 Kan iemand mij zeggen als Robin effectief Lyn heeft aangerand?
Een beetje hetzelfde als bij Thérèse gisteren, buiten het kussen dan.
Robin heeft niet de gemakkelijkste jeugd gehad en hij probeert (af en toe) met vallen en opstaan iets van zijn leven te maken, maar hij zal toch 'nee' moeten leren aanvaarden.
Waarom die jongen nooit professionele begeleiding heeft gekregen, is mij een raadsel - het is niet dat zijn familie dat niet kan betalen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1098
Wat ik vind op internet...
Voor de wet is aanranding een "inbreuk op de seksuele integriteit van een persoon". Seksuele integriteit betekent dat iemand zelf beslist over zijn of haar seksualiteit, weliswaar zonder dat die persoon daarbij een ander schade toebrengt of over iemand anders grenzen gaat.
Wat Robin dus gisteren met Thérèse gedaan heeft, was geen aanranding. Onder wat het dan wel valt ?? Mishandeling zeker ?? Dat met Lyn is een randgeval, want hij kuste haar natuurlijk en dat valt wellicht wél onder de omschrijving. Al was dat kussen met toestemming, dacht ik
In ieder geval moet hij dringend in therapie, want wat hij blijkbaar "normaal" vindt, is dat niet voor ons andere mensen.
Voor de wet is aanranding een "inbreuk op de seksuele integriteit van een persoon". Seksuele integriteit betekent dat iemand zelf beslist over zijn of haar seksualiteit, weliswaar zonder dat die persoon daarbij een ander schade toebrengt of over iemand anders grenzen gaat.
Wat Robin dus gisteren met Thérèse gedaan heeft, was geen aanranding. Onder wat het dan wel valt ?? Mishandeling zeker ?? Dat met Lyn is een randgeval, want hij kuste haar natuurlijk en dat valt wellicht wél onder de omschrijving. Al was dat kussen met toestemming, dacht ik
In ieder geval moet hij dringend in therapie, want wat hij blijkbaar "normaal" vindt, is dat niet voor ons andere mensen.
0 x